اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

سربازان ولایت در مسیر بصیرت بازنده نیستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سربازان ولایت امروز در سنگر دفاع از انقلاب نه تنها دچار گمراهی و خطا نشدند بلکه بصیرتشان را حفظ کرده و در مسیر کمال حرکت می‌کنند.

سربازان ولایت در مسیر بصیرت بازنده نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم اختتامیه طرح ولایت دانش‌آموزی و طرح‌های تربیتی حلقه‌های صالحین در اردوگاه مقدس اردبیلی اظهار داشت: ‌فداییان و سربازان ولایت با برجستگی بصیرت، دینداری و مراقبت لازم از ارزش‌های اسلامی هرگز میدان را خالی نمی‌گذارند و به عنوان یک بسیجی آماده سعی می‌کنند در مقابله با دشمنان از جان و دل مایه بگذارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه هوشیاری و بصیرت نسل آینده می‌تواند به نقطه اتکای ملل آزاده و مسلمانان دیندار مبدل شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به کانون الگو بخشی و الگودهی تبدیل شده که باید قدر این موقعیت بی‌نظیر را بدانیم و نگذاریم دشمنان با استفاده از برخی ابزارها سعی کنند ابهت و عظمت نظام اسلامی ما را دچار خدشه و انحراف کنند.

بابازاده با بیان اینکه نسل آینده ما باید بدانند به ثمر نشستن این نظام و حیات طیبه انقلاب اسلامی چه سختی‌ها و مشکلات را به همراه داشته که امروز به نقطه قابل اتکای امنیت، آرامش و ایمنی دست یافته‌ایم، ‌خاطر نشان کرد:‌ دشمنان انقلاب اسلامی ایران امروز به خوبی فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که هرگز این عظمت و سربلندی دچار خطا و یا اشتباهی نمی‌شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: اگر امروز شاهد انتقام گیری از مسلمانان و شیعیان در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و... هستیم همه به دلیل کینه‌ای است که از اصالت اسلام و پیام عاشورایی شیعیان دارند چرا که آنها از یک نسل توفنده و الهام گرفته از مکتب عاشورایی به شدت در هراس و نگرانی هستند.

وی تشکیل حلقه‌های صالحین را پیوندی مبارک در اعتلای فضاها و امکانات تربیتی شایسته توصیف کرد و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه فراهم کردن چنین فضاهای تربیتی سالم به نقطه تحولی تبدیل شده که هرگز نباید این شاخصه‌ها و برجستگی‌ها دچار برخی حرکت‌های نامطلوب و ناشایست شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان تغییر ماهیت داده است، یادآور شد: دشمنان با جنگ نرم به مقابله با بنیان‌ها و ارزش‌هایمان آمدند و در این زمینه سعی می‌کنند با انواع هجمه‌ها جوانان و نسل آینده ما را از لحاظ اعتقادی، روحی و ایمانی دچار خدشه کنند که باید معلمان، مدیران و مربیان پرورشی مراقبت کنند تا این هدف دشمن به نتیجه نرسد.

بابازاده بیان کرد: ‌ارتقای سطح بصیرت و کسب معلومات و بینش توسط دانش‌آموزان بسیجی از محورها و نکات قابل توجهی است که در این باب باید به هوش بوده و اقدامات اساسی و زیربنایی را توسعه دهیم و در گسترش آن بکوشیم.

وی به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس به توصیف شجاعت‌ها و دلاوری‌های شهدای دانش‌آموز به ویژه دانش‌آموز شهید مرحمت بالازاده پرداخت و از دانش‌آموزان خواست تا تداوم‌بخش چنین روحیه ایثارگرانه باشند.

بابازاده گفت: حضور دانش‌آموزان در اردوی طرح ولایت مایه امیدواری برای ادامه راه شهداست.

انتهای پیام/62004/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول