اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل پتروشیمی آبادان خبر داد

برگزاری مسابقات هفته دفاع مقدس در پتروشیمی آبادان

مشاور مدیرعامل پتروشیمی آبادان از برگزاری مسابقات درون‌سازمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پتروشیمی خبر داد.

برگزاری مسابقات هفته دفاع مقدس در پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مجید پورکاید عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که با حضور اعضای کمیته فرهنگی در شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس جزو وظایف همه مردم و مسئولان است و باید آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی افزود: باید هرچه بیشتر نسل جوان را با حوزه دفاع مقدس و ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کنیم و این مهم جز با برگزاری برنامه‌هایی در خور شان محقق نخواهد شد.

مشاور مدیرعامل پتروشیمی آبادان تصریح کرد: همان طور که در استقبال از میهمانان نوروزی وقت و هزینه بسیار زیادی را صرف می‌کنیم پرداختن به برنامه‌های دفاع مقدس مستلزم توجهی ویژه است.

وی ادامه داد: پتروشیمی آبادان نیز هر ساله به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند که مسابقات درون سازمانی پتروشیمی از جمله آنهاست.

پورکاید عنوان کرد: باید با برگزاری برنامه‌هایی پرنشاط، شور و اشتیاق را وارد برنامه‌های دفاع مقدس کرده و جوانان را برای ورود به حوزه پرانگیزه‌تر کنیم.

وی بیان کرد: آبادان پایتخت دفاع مقدس است و نام و آوازه‌اش با خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی آمیخته است باید آنها را حفظ کرده و در راستای ترویج این ارزش‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول