اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

مجاهدت آزادگان در اردوگاه‌های عراق فراموش‌نشدنی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مجاهدت‌های آزادگان در اردوگاه‌های عراق از جمله مقاطع فراموش‌نشدنی تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران است.

مجاهدت آزادگان در اردوگاه‌های عراق فراموش‌نشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در دیدار با چند تن از آزادگان شهر الوند اظهار کرد: سال‌های اسارت آزادگان و رشادت‌های آنان در آن دوران از لحظه‌های فراموش‌نشدنی و ماندگار در تاریخ این نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: آزادگان با تکیه بر ارزش‌های معنوی و اسلامی قله‌های بلند آزادگی و آزادی را فتح کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه 26 مرداد روزی به یادماندنی است، بیان کرد: 26 مرداد روزی است که فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران پس از سال‌ها مقاومت پا به میهن اسلامی نهاده و با بوسه بر خاک وطن سربلندی آزادگان مقاوم به نمایش گذاشته شد.

باریک‌بین با اشاره به حضور با استقامت آزادگان خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز ما در اردوگاه‌های مخوف عراق با اینکه در زیر شکنجه‌های وحشیانه رژیم بعث عراق قرار می‌گرفتند، لحظه‌ای از حمایت امام راحل و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست برنداشتند.

وی اضافه کرد: آزادگان غیور با این کار به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درسی فراموش‌نشدنی دادند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با گرامیداشت یاد سردار آزادگان سید علی‌اکبر ابوترابی و شهید خلبان حسین لشگری عنوان کرد: سید علی‌اکبر ابوترابی نماد ایثار و مقاومت بود و توانست اردوگاه‌های اسارت را به مدرسه بزرگی از تقوا، آگاهی و استقامت تبدیل کنند.

انتهای پیام/77010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول