اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل سپاه امام رضا(ع) از خبرنگار فارس

کاظمی: تکریم آزادگان وظیفه همه است

فرمانده سپاه دشتی گفت: آزادگان سرافراز در دوران سخت اسارت خود در زندان‌های بعث بدون کوچک‌ترین لغزشی تحمل کردند و امروز تکریم آزادگان وظیفه همه ماست.

کاظمی: تکریم آزادگان وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی، کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر با تجلیل از خبرنگاران ورود آزادگان را به مهین اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: خانواده‌های آزادگان خدمتگزاران انقلاب اسلامی قلمداد می‌شوند و فردی می‌تواند آزادگان را به خوبی درک کند که سختی‌ها و مشکلات آنان را لمس کرده باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن تجلیل از صبر و تحمل خانواده‌های آزادگان افزود: آزادگان سرافراز در دوران سخت اسارت خود در زندان‌های بعث بدون کوچکترین لغزشی تحمل کردند و امروز تکریم آزادگان وظیفه همه ماست.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خاطرنشان کرد: ما در سطح شهرستان دشتی به برکت حضور خبرنگاران توانسته‌ایم فعالیت‌های انجام شده در مجموعه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی را انعکاس دهیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: امروز خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند در ترویج و گسترش ارزش‌های اسلام ناب محمدی و نظام اسلامی تلاش خوبی را انجام دهند و فعالیت‌ها و خدمات انجام شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر بکشند.

کاظمی یادآور شد: خبرنگاران دارای مخاطبان مختلفی هستند و خبرنگاران می‌توانند اعتماد سازی خوبی را در بین مخاطبان خود ایجاد کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) سپاه شهرستان دشتی یادآور شد: خبرنگار نقش کلیدی در نهادینه شدن ارزش‌ها در نهادها، ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران در شهرستان دشتی هم در تولید، تهیه، پوشش و رویدادهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و هنری عملکرد بسیار خوب و مثبتی داشتند.

کاظمی عنوان کرد: خبرنگاران به خوبی نقش کلیدی خود را در روستاها، شهرها، بخش‌ها و شهرستان داشته‌اند و در بسیج محلات، پایگاه و حوزه‌های مقاومت نیز چنین بوده است.

این مسئول از فرماندهان حوزه‌های مقاومت خواست تا عملکرد خود را در اختیار خبرنگاران قراردهند و از خبرنگاران نیز خواست تا همچون گذشته با بسیج که خود عضوی از آن هستند همکاری و مساعدت کنند.

فرمانده سپاه دشتی ضمن تقدیر از واحد اطلاعات و اخبار بوشهر، خبرگزاری فارس و خبرگزاری بسیج از اسماعیل حاجیانی خبرنگار خبرگزاری فارس تقدیر کرد.

در این مراسم نیز از مدیر سایت ترنم دشتی، روابط عمومی سپاه و فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/66001/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول