اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

145 آزاده دشتستان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 145 آزاده دشتستان تجلیل شدند.

145 آزاده دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از آزادگان در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل ایثار و شهادت در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

کامبیز یگانه افزود: رزمندگان و ایثارگران برای دفاع از نظام اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز تجلیل از این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

وی تاکید کرد: آزادگان افتخارات بسیار زیادی برای کشور خلق کرده‌اند و آزادگان و جانبازان و ایثارگران پرافتخار دوران دفاع مقدس هیچ زمانی از خاطر مردم فراموش نخواهند شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان با ارائه گزارشی از آزادگان دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود تعداد 145 آزاده دشتستانی در دوران مقدس در اسارت نیروهای بعثی عراق بودند.

یگانه تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها و مراسم بزرگداشت شهدا در ریشه‌دار کردن آموزه‌های اسلامی در جامعه مؤثر است و امیدواریم در آینده با حرکات دقیق‌تر بتوانیم نقش مؤثری در انعکاس آموزه‌های شهدا در جامعه ایفا کنیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد و همه نهادها باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی بیان داشت: در سال گذشته و امسال شاهد برگزاری چندین یادواره شهدا در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان بوده‌ایم و این امر با کیفیت بسیار مطلوب و با مشارکت گسترده مردم برگزار شده است.

یگانه اضافه کرد: برای ساماندهی گلزار شهدا و افزایش امکانات این گلزارها اهتمام جدی داریم و شاهد اقدامات موثری نیز در این مسیر هستیم.

این مسئول از ساماندهی 27 گلزار شهدا در دشتستان خبر داد و ادامه داد: در 6 سال گذشته تعداد27 گلزار شهدا در این شهرستان ساماندهی شده‌اند و چنانچه اعتبار لازم مصوب شود سایر گلزارها نیز ساماندهی می‌شوند.

در این نشست آزادگان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مسئولان نیز بر رفع مشکلات آنها تاکید کردند.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول