اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خبرگزاری ایکنا:

فعالان قرآنی خود را آماده مقابله با فتنه‌های پیش رو کنند

مدیرعامل خبرگزاری ایکنا به فتنه‌های پیش روی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: همه به ویژه فعالان عرصه قرآنی باید خود را برای رویارویی با این فتنه‌ها آماده کنند.

فعالان قرآنی خود را آماده مقابله با فتنه‌های پیش رو کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی تقوی ظهر امروز در جلسه فعالان جامعه قرآنی استان زنجان با اشاره به سابقه عشق و علاقه مردم استان زنجان به ائمه اطهار اظهار داشت: این ارادت در رفتار مردم این شهر تاثیر قابل توجهی گذاشته است.

وی به ایجاد یک شبکه منظم و منسجم در امور فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: اقدامات انجام شده در عرصه فعالیت‌های قرآنی بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور بر لزوم نهادینه کردن تفکرات قرآنی در جامعه تاکید و اضافه کرد: قرآن سنگ بنای زندگی ما محسوب می‌شود. سیره اهل بیت در واقع تفسیری از قرآن مجید است.

تقوی به سابقه تاریخی مقابله مخالفان با اسلام و مسلمان‌کشی اشاره کرد و گفت: بر اساس روایات موجود این اقدامات تا زمان ظهور امام عصر ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: بر اساس روایات موجود جاهلان دوران آخرالزمان بسیار بدتر از دوران صدر اسلام خواهند بود چراکه خلع سلاح آنها به دلیل احاطه آنها به علوم زمان بسیار مشکل‌تر است.

مدیر عامل خبرگزاری ایکنا به فتنه‌های پیش روی جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: همه به ویژه فعالان عرصه قرآنی باید خود را برای رویارویی با این فتنه‌ها که علائمی از آن هم عیان شده است آماده کند.

در این مراسم معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان به ظرفیت گسترده جهاد دانشگاهی در امور فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ایکنا به عنوان گسترده‌ترین خبرگزاری جهانی در امور قرآنی است.

محمدرضا حسنی افزود:‌ خبرگزاری ایکنا به 42 زبان فعالیت می‌کند و در 50 کشور هم نمایندگی دارد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول