اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انتظامی

رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی زنجان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با حضور مسئولان انتظامی و جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار شد.

رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی زنجان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد.

در این مراسم از خدمات سه ساله حجت‌الاسلام یونس سماعی تقدیر و حجت‌الاسلام روح‌الله عباسی به این سمت معارفه شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: تبلیغ برای امور دینی مهم‌ترین وظیفه هر مسلمانی محسوب می‌شود.

علیرضا صالحی ترویج فرهنگ دین اسلام را از ماموریت‌های ذاتی مسلمانان دانست و افزود: تحکیم بنیان دین اسلام از وظایف ذاتی هر مسلمان است.

وی حفظ روحیه بسیجی و معنوی در نیروهای نظامی و انتظامی را از وظایف سازمان عقیدتی سیاسی اعلام کرد و گفت: مسئولان سازمان‌های عقیدتی در واقع نمایندگان مقام معظم رهبری در نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به دوران پر برکت حضور حجت‌الاسلام یونس سماعی به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: تواضع و فروتنی از خصوصیات برجسته شخصیتی وی محسوب می‌شود.

وی به ارتقای رتبه سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی استان زنجان طی دوران ماموریت حجت‌الاسلام سماعی اشاره کرد و گفت: طی این دوره رتبه عقیدتی سیاسی زنجان چهار رتبه ارتقا یافته است.

صالحی به متفاوت و مطلوب بودن وضعیت استان زنجان با استان‌های دیگر در رابطه با عقاید مذهبی اشاره کرد و گفت: این مطلوبیت مرهون شور و شعور حسینی مردم استان زنجان است.

وی به ملقب بودن مردم زنجان به شهر غواصان دریادل اشاره کرد و گفت: القاب انتخاب شده موید عملکرد نیروهای استان زنجان در دوره دفاع مقدس است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به برگزاری کلاس‌های مختلف مذهبی در نیروی انتظامی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها نقش مهمی در ترویج عقاید مذهبی نیروهای نزاجا دارد.

وی با تشریح عملکرد حجت‌الاسلام یونس سماعی در دوره ماموریت خود گفت: وی سه برابر دوره‌های ابلاغی در ماموریت حضور یافته و بیتوته کرده است.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول