اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

هیچ دستگاهی طرح مطلع مهر را در زنجان اجرا نکرده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: تاکنون هیچ دستگاهی داوطلب برگزاری دوره مطلع مهر در اداره خود نشده است.

هیچ دستگاهی طرح مطلع مهر را در زنجان اجرا نکرده است

آذر آوازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پایان عملیات اجرایی طرح مطلع مهر مربوط به دفتر امور بانوان استانداری زنجان اظهار داشت: اساتید مورد نیاز برای حضور در کلاس‌های طرح آموزش‌های لازم را دیده و آماده حضور در کلاس‌ها هستند.

وی با اشاره به واگذاری اجرای طرح مطلع مهر به دفتر آموزش و پژوهش استانداری زنجان افزود: مسئولیت اجرای طرح با این دفتر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان به پیگیری‌های انجام شده توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برای برگزاری‌ کلاس‌های طرح مطلع مهر گفت: بر اساس آخرین اخبار برگزاری یک دوره در رابطه با اجرای این طرح انجام شده است.

این مسئول دوره برنامه‌ریزی شده برای برگزاری کلاس‌های مطلع مهر را مربوط به دستگاه‌هایی اعلام کرد که تعداد زوج‌های پنج سال زندگی مشترک کمتر از 30 زوج است.

آوازه تصریح کرد: دوره برنامه‌ریزی شده توسط دفتر امور آموزش و پژوهش استانداری زنجان کلاس روانشناسی برای زوج‌ها با سابقه زیر پنج سال زندگی مشترک است.

وی تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده برای حضور در دوره طرح مطلع مهر را 150 نفر اعلام و اضافه کرد: برگزاری دوره‌های مطلع مهر در دستگاه‌هایی که کمتر از 30 زوج با سابقه زندگی کمتر از پنج سال دارند مقرون به صرفه نیست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ دستگاهی داوطلب برگزاری دوره مطلع مهر در اداره خود نشده، افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان وظیفه‌ مستقیمی در مورد برگزاری دوره‌ها ندارد.

این مسئول از اجرای برنامه‌های سنددار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبر داد و گفت: این برنامه طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال اجراست.

آوازه برگزاری دوره‌های آموزشی خاص برای بانوان را از جمله برنامه‌های روتین دانست و خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در راستای توانمندسازی بانوان در امور مختلف برگزار می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی دختران روستایی از دیگر برنامه‌های سنددار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان است که طبق برنامه‌های کشوری عملیاتی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان تاکید کرد: این دفتر آماده اجرای طرح‌های کشوری ابلاغ شده به استان هم هست.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول