اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

رعایت احکام شرعی زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه است

فرمانده انتظامی استان قزوین رعایت احکام شرعی را زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه اسلامی دانست.

رعایت احکام شرعی زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری امروز در دیدار با نمازگزاران مسجد جامع شهر محمدیه قزوین با مقایسه امنیت در نظام اسلامی نسبت به سایر کشورها، دین‌مداری و تمسک به اهل بیت (ع) را عامل مهم انضباط اجتماعی و آرامش جامعه دانست و اظهار داشت: رعایت احکام شرعی زمینه‌ساز امنیت در جامعه اسلامی است.

وی امنیت را بسترساز توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر کشوری عنوان کرد و افزود: احساس مسئولیت مدیران در نظام اسلامی نسبت به مسئله امنیت یک تکلیف است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با تبیین اهمیت حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی و امنیتی، رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه امنیت اجتماعی را در گرو همکاری مردم و نهاد‌های اجتماعی توصیف کرد و گفت: توجه آحاد مردم به موضوع امنیت، بالاترین نقش را در این زمینه ایفا می‌کند.

میرحیدری هدف از حضور مسئولان انتظامی در جمع شهروندان را آشنایی و بهره‌مندی از نظرات و انتقادات آنان بیان کرد و ادامه داد: ارتباط رؤسای پلیس با مردم، آنان را از نقاط قوت و ضعف خود آگاه کرده و در خدمت‌رسانی بهتر به مردم نقش‌ ارزنده‌ای دارند.

راه‌اندازی یک کلانتری جدید در محمدیه

این مسئول در بخشی از سخنان خود از راه‌اندازی یک کلانتری جدید در شهر محمدیه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به توسعه و افزایش جمعیت شهر محمدیه در تلاشیم پلیس را در این شهر نسبت به گذشته تقویت کنیم.

در این مراسم فرمانده و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان قزوین نیز به سئوالات و مشکلات مردم پاسخ دادند.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول