اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق انتظامی گچساران:

کاهش مطلوب جرائم و برقراری امنیت در گچساران مشهود است

فرمانده سابق انتظامی گچساران با بیان این‌که نزاع‌های دسته‌جمعی و طایفه‌ای دیگر در این شهرستان وجود ندارد، گفت: با تلاش و اقتدار نیروی انتظامی، جرائم و ناهنجاری‌ها کاهش یافته و امنیت مطلوبی در گچساران برقرار است.

کاهش مطلوب جرائم و برقراری امنیت در گچساران مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید قدرت‌الله بیعت‌اصل ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) اظهار کرد: امام علی(ع) می‌فرماید: پرچم مدیریت فرماندهی را کسی به دوش نمی‌گیرد مگر کسی که صاحب بصیرت و آگاه به مسائل حق و حقیقت باشد.

وی ابراز داشت: مدیر نباید مدیریت و مسئولیت خود را وسیله دستیابی به امیال شخصی خود قرار دهد؛ زیرا آن‌دسته از مدیرانی که مدیریت خود را در وسیله تجلی خصلت‌های شیطانی خود می‌دانند در انجام مسئولیت خود موفق نخواهند بود.

وی با بیان این‌که طبق فرموده امام علی(ع) مدیریت وسیله‌ای برای حاکمیت، سودجویی، تاخت و تاز و قلع و قمع نیست و اگر مدیران چنین تصوری داشته باشند از آفت‌های مدیریتی است.

بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: هر گاه در نظام اسلامی فردی را به‌کار گیرند در حالی‌که او می‌داند در میان افراد برای پذیرش مسئولیت، شخصی تواناتر و بهتری وجود دارد؛ به خدا و رسول و امت اسلامی ظلم شده است.

بیعت‌اصل تصریح کرد: بنا بر فرمایش امام علی(ع) به مالک اشتر؛ نباید نیکوکار و بدکار در نگاه انسان‌ها یکسان باشد چرا که این‌کار، نیکوکاران را بی‌رغبت و بدکاران را به بدکاری وامی‌دارد.

بیعت‌اصل با اشاره به برخی نامهربانی‌ها نسبت به نیروی انتظامی یادآور شد: اینهایی که در مجالس و محافل زحمات نیروی انتظامی را نادیده گرفتند و یا می‌گیرند، دنیاطلبانی‌اند که به دنبال منافع خود هستند.

امنیت کامل انتخابات در سال‌های گذشته مشهود است

بیعت‌اصل با اشاره به تغییر و تحولات امنیتی و انتظامی به وجود آمده در گچساران به نسبت سال‌های گذشته یادآور شد: قصدم زیر سؤال بردن زحمات دیگران نیست.

وی بیان کرد: ناهنجاری‌ها، مشکلات، موتورسوران و مزاحمت‌های خیابانی، نزاع‌ها و درگیری‌های دسته جمعی و قومی و قبیله‌ای، قتل‌های دسته‌جمعی و سایر جرائم خشن قبل از مدیریت من را به خوبی به یاد دارید.

بیعت‌اصل با یادآوری این موضوع که اغتشاشات انتخاباتی سال‌های گذشته گچساران سبب شد نام این شهرستان را هنوز که هنوز است در کشور بدنام کنند؛ افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات 24 خرداد امسال، با وجود حساسیت‌های ویژه این انتخابات، برقراری امنیت به حدی بود که کوچک‌ترین رویداد منفی رخ نداد و امنیت بالایی برقرار بود و آیا این خدمت نیست.

وی با بیان اینکه مزاحمت‌های خیابانی مدارس دخترانه که در سال‌های گذشته صورت می‌گرفت با جدیت و تلاش نیروی انتظامی گچساران در این سال‌ها به صفر رسیده است، تصریح کرد: درگیری‌های طایفه‌ای را که دیگر خود شما قضاوت کنید.

مردم ولایت مدار گچساران در آرامش بوده و متحد و همدل هستند

فرمانده سابق نیروی انتظامی گچساران ابراز داشت: حکم انتصاب اینجانب در سال 87 و سه ساله بوده؛ اما بنا به مصلحت سازمانی دو سال دیگر ماندم تا مأموریتم را تکمیل کرده و ثابت کنم جوسازی‌ها هیچ تأثیری بر پیکره اقتدار نیروی انتظامی ندارد.

بیعت‌اصل ادامه داد: با وجود ناملایمات و سایر موضوعات جانبی با توجه به حساسیت برقراری امنیت، لحظه‌ای نیروی انتظامی را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکردم و با تمام توان و با در نظر گرفتن مصالح نظام و جامعه و همکاری سایر پرسنل خدوم نیروی انتظامی، این مسئولیت را به انجام رساندم.

وی خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: شهری را به شما می‌سپارم که سال‌های قبل و قبل از من طعم تلخ ناامنی و نزاع‌های دسته‌جمعی و ناهنجاری‌های زیادی را چشیده؛ اما امروز و با قاطعیت اعلام می‌کنم که مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این شهرستان در آرامش و امنیت نسبی و مطلوب به سر می‌برند و متحد و همدل بوده و در غم و شادی‌های هم شریک هستند.

به گزارش فارس در این مراسم در این مراسم که با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، علی‌کرم بازیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی گچساران معرفی و از زحمات سید قدرت‌الله بیعت‌اصل فرمانده سابق این نهاد تقدیر شد. 

انتهای پیام/82014/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول