اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 200 میلیون ریال صورت گرفت

اهدای 67 مورد جهیزیه توسط کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: با صرف اعتبار افزون بر 200 میلیون ریال و به صورت خرید تعاونی، 67 مورد جهیزیه به نوعروسان و تازه‌دامادهای زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

اهدای 67 مورد جهیزیه توسط کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده ظهر امروز در حاشیه توزیع و اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: با کمک فوق‌العاده کمیته امداد امام خمینی(ره) 67 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه‌دامادهای زیرپوشش کمیته امداد گچساران اهدا شد.

وی با اشاره به اعتبار 200 میلیون ریالی جهیزیه‌ها و هدایای اهدا شده، ابراز داشت: این اجناس به قیمت تعاونی و از محل اعتبارات فوق‌العاده کمیته امداد خریداری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران یادآور شد: 67 نوعروس و تازه‌ داماد زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان از دو تا شش مورد لوازم خانگی دریافت کردند.

فروزنده این اجناس را شامل فرش، جاروبرقی، پنکه رومیزی، پتو و سایر ظروف و لوازم آشپزخانه برشمرد و افزود: به افراد بی‌سرپرست، دارای سرپرست و نیازمند از 6، 5 و 2 قلم لوازم خانگی اهدا شد.

48 نوعروس کمیته امداد گچساران در انتظار دریافت جهیزیه هستند

وی با اشاره به این‌که 48 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد گچساران در انتظار دریافت جهیزیه هستند، خاطرنشان کرد: این هدایا به صورت فوق‌العاده به این نوعروسان و تازه‌دامادها پرداخت شد و پرداخت کمک هزینه جهیزیه و هدیه به داماد به افراد زیر پوشش در نوبت انتظار به قوت خود باقی است.

فروزنده ادامه داد: اهدای جهیزیه به نوعروسان یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد برای تشویق جوانان به امر ازدواج بوده که کمیته امداد گچساران تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه ارائه داده است.

مدیر کمیته امداد گچساران با اشاره به این‌که امروز دغدغه‌های مالی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مشکل جوانان برای ازدواج به شمار می‌رود، تصریح کرد: کمیته امداد در تلاش است تا فرهنگ ازدواج آسان را در سطح جامعه گسترش دهد.

فروزنده با بیان این‌که خیران و نیکوکاران گچسارانی در سال‌های اخیر مشارکت مطلوبی در راستای حمایت از افراد نیازمند داشته‌اند و با اشاره به این‌که مشارکت‌های مردمی اساسی‌ترین پشتوانه کمیته امداد است، همکاری هر چه بیشتر خیرین در امر تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول