اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد

واگذاری ملک سینما کیهان آبادان به مجتمع اقتصادی کمیته امداد / ادعای بازسازی کذب است

روابط عمومی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی گفت: ملک سینما کیهان آبادان به مجتمع اقتصادی کمیته امداد واگذار شده ولی به بهانه راه اندازی سینما در تصرف شرکت ایثارگران واگذار شده بود.

واگذاری ملک سینما کیهان آبادان به مجتمع اقتصادی کمیته امداد / ادعای بازسازی کذب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، روابط عمومی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی در واکنش به خبر منتشر شده در این خبرگزاری با عنوان «نمایشگاه کتاب آبادان پلمب شد» آورده است: ملک مذکور بر اساس احکام صادره توسط قوه قضائیه به مجتمع اقتصادی کمیته امداد واگذار شده بود ولی سالیان طولانی به بهانه راه‌اندازی سینما در تصرف شرکت ایثارگران واگذار شده بود.

در ادامه این توضیحات آمده است: متاسفانه در این مدت نه تنها هیچ اجاره‌ای پرداخت نشده بلکه سینمایی نیز راه اندازی نشده بود و ملک مذکور به صورت مخروبه‌ای درآمده که بر اساس رای دادگاه شعبه حقوقی آبادان پس از بررسی‌های طولانی و مشخص شدن ذینفع، دستور تخلیه آن صادر شده است.

روابط عمومی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی همچنین بیان کرده است: ادعای بازسازی ملک مذکور و پرداخت 400 میلیون تومان به مجتمع اقتصادی نیز کذب محض و عاری از حقیقت است.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول