اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تقدیر از خدمات یک ساله

خبرگزاری فارس مورد تجلیل کمیته امداد اردبیل قرار گرفت

در آیینی با حضور اصحاب رسانه نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی اردبیل به خاطر تلاش‌ها و زحمات یک ساله سرپرستی خبرگزاری فارس در انعکاس رویدادها و اخبار از این رسانه تجلیل کرد.

خبرگزاری فارس مورد تجلیل کمیته امداد اردبیل قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران با تهیه خبر و قلم‌فرسایی در حقیقت زکات کار و فعالیت خود را پرداخت می‌کنند و پیوند دهنده فقرا و اغنیای جامعه هستند.

بهروز زلالی با قدردانی از تلاش و زحمات رسانه‌های گروهی به ویژه خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و روزنامه‌های سراسری در انعکاس اخبار و رویدادهای این نهاد حمایتی عنوان کرد: ما بسیار خرسند هستیم که اصحاب رسانه صادقانه، بی‌ادعا و در ارتباط مستمر اخبار و رویدادهای خبری مجموعه کمیته امداد را در اولین فرصت با صحت و دقت لازم انعکاس می‌دهند که در این زمینه ضرورت دارد از همکاری‌ها و هماهنگی‌های این مجموعه‌های پر تلاش قدردانی کنیم.

وی شاخصه موفقیت یک رسانه را سرعت عمل، دقت و اقدام به موقع اعلام کرد و افزود: حرفه خبرنگاری که یکی از حرف سخت و زیان‌آور است و دارای مشقت‌های بی‌شماری می‌باشد در حقیقت کلکسیونی از پیگیری‌ها، تلاش‌ها و اقدامات مثبت، رو به جلو و سازنده است که یک خبرنگار با عشق و علاقه و احساس مسئولیت در ایفای وظیفه و رسالت صادقانه در این عرصه قلم می‌ِزند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: کار خبرنگاری کار هر کسی نیست چرا که در این کار عشق، علاقه و احساس مسئولیت و قریحه حرف اول را می‌ِزند و خبرنگاران که چشم و گوش جامعه و پیوند دهنده مسئولان و مردم هستند باید در این عرصه پشتکار و همتی والا داشته باشند.

زلالی تصریح کرد: خبرنگاری که شم خبرنگاری و حوصله حضور در رویدادی را نداشته باشد نباید در این عرصه ورود پیدا کند چرا که در کار خبری باید خبرنگار با نگاه موشکافانه، دقیق و با پرهیز از هرگونه احساسات رویدادهای واقعی را ثبت و ضبط کرده و به گوش مردم برساند.

این مسئول از همسویی رسانه‌ها با نهاد حمایتی کمیته امداد در انعکاس به موقع رویدادها قدردانی کرد و گفت: ما خبرنگاران را یاریگر اصلی این مجموعه در پیوند اغنیا و فقرا می‌دانیم که خبرنگاران با احساس مسئولیت و درک شرایط سعی می‌کنند در این باب شایسته و موفق عمل کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: خبرنگاران در حقیقت هدایت‌گران جامعه هستند که در بهبود امور و اصلاح بسیاری از شرایط صادقانه تلاش می‌کنند و آنچه که در این زمینه مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد تلاش و همتی است که مجموعه خبرنگاران در طول سال به آن اقدام می‌کنند.

زلالی تاکید کرد: سال به سال شاهد افزایش بهبود خدمات نهاد حمایتی کمیته امداد به جامعه هدف هستیم که انعکاس ان از طریق رسانه‌ها می‌تواند بسیار موثر و کار‌آمد باشد.

وی بیان داشت: دستگیری از نیازمندان که با مشارکت کمیته امداد نقش و شکل پررنگ‌تری به خود گرفته در سایه تلاش خبرنگاران در جلب کمک‌های مردمی می تواند به نقطه تعالی رسیده و حق فقرا که بر گردن ثروتمندان و اغنیاست به خوبی ادا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این نشست از رسانه‌های سراسری و استانی به ویژه خبرگزاری فارس که رتبه اول را در همکاری و تعامل با کمیته امداد در یک سال اخیر داشته با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/62005/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول