اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح شبنم در آذربایجان غربی خبر داد

اجرای فاز سوم طرح شبنم در آذربایجان غربی

مجری طرح شبنم در آذربایجان غربی گفت: در آینده نزدیک فاز سوم طرح شبنم در آذربایجان غربی اجرایی می‌شود.

اجرای فاز سوم طرح شبنم در آذربایجان غربی

افشین نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به اتمام فاز دوم طرح سراسری شبنم در اول خرداد ماه سال جاری، اظهار داشت: اجرای فاز سوم طرح سراسری شبنم به لحاظ برنامه اول تیر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است که امکان به تعویق افتادن زمان آغاز اجرای فاز سوم طرح شبنم تا مرداد ماه نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای فاز سوم طرح سراسری شبنم به لحاظ برنامه اول تیر ماه سال جاری خواهد بود که در صورت فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای آن در این موعد، امکان به تعویق افتادن زمان آغاز اجرای فاز سوم طرح شبنم تا مرداد ماه نیز وجود دارد.

نوبخت اعلام کرد: با آغاز اجرای فاز سوم این طرح، ابتدا اظهارنامه‌ها به اصناف تحویل داده می‌شود که پس از تحویل اظهارنامه‌ها توسط خود اصناف به اتحادیه‌ها و تائید آن‌ها، در اختیار کدگذاران استان برای ادامه روند اجرای طرح قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: به این ترتیب براساس تعداد تقاضای صنوف، اطلاعات وارد سیستم شده که در نهایت نصاب‌ها برای نصب کدهای شبنم مرحله سوم وارد عمل می‌شوند.

نوبخت خاطرنشان کرد: تفاوت این مرحله با فاز دوم آن، در لیست کالاهای هدف آن است که در واقع در این مرحله گروه‌های کالایی که در فاز دوم طرح شامل نمی‌شدند نیز پوشش داده می‌شوند.

وی افزود: در مورد لیست دقیق اقلام مشمول این مرحله باید منتظر ماند، ولی آنچه مسلم است در این مرحله علاوه بر پوشش دادن کالاهای فاز دوم طرح، سایر کالاهایی که در فاز دوم شامل نمی‌شدند، مانند کالاهای تاسیساتی، تزئیناتی و ... نیز پوشش داده می‌شوند.

نوبخت با اعلام اینکه تمام کالاهای موجود در بازار که کالاهای هدف فاز دوم طرح شبنم بودند، اعم از پوشاک، نوشت افزار، لوازم خانگی، موبایل، کامپیوتر و ... با همکاری صنوف برچسب شبنم روی آن‌ها نصب شده است، خاطرنشان کرد: اگر کالایی در این زمینه‌ها در سطح بازار بدون برچسب شبنم دیده شود، قطعا قاچاق محسوب می‌شود که تبعات آن در هر صورت به خود اصناف برمی‌گردد.

انتهای پیام/61006/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول