اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه:

کالاهای مشمول طرح شبنم در بشرویه برچسب دارند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه گفت: در حال حاضر اکثر کالاهای مشمول طرح شبنم در شهرستان بشرویه دارای برچسب هستند.

کالاهای مشمول طرح شبنم در بشرویه برچسب دارند

  به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی حسن‌زاده ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بشرویه اظهار کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کدگذاری و شناسایی کالاهای تولید داخل و خارجی موجود در بازار، طرح شبنم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح شبنم مخفف شبکه بازرسی و نظارت مردمی است که شامل کالاهایی همچون لوازم خانگی، رایانه، تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، پوشاک، شیرآلات، ساعت، ماشین حساب، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، کیف و کفش است که در مرحله نخست 65 واحد صنفی در این شهرستان مشمول این طرح شده و فرم خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: طی اجرای این طرح بیش از یک هزار و 500  قلم کالای مشمول طرح شبنم برای نصب برچسب و بارکد طرح شبنم معرفی شده‌اند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در مرحله دوم اجرای طرح شبنم فرم‌های خود‌اظهاری به دلیل مشکلاتی از بابت تاخیر در روندکاری در مرحله اول، با کندی مواجه شد اما در حال حاضر اکثر کالاهای مشمول طرح شبنم در شهرستان بشرویه دارای برچسب هستند.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا در این شهرستان معدود است، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت به فعالیت خود در ارتباط با نظارت و بازرسی مستمر با جدیت ادامه می‌دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه تصریح کرد: در بخش فرآورده‌های نفتی نیز نظارت بر سوخت آژانس‌ها، نانوایی‌ها، واحدهای صنعتی، کوره‌های آجرپزی انجام شده و با بازرسی مداوم سهمیه سوخت آنها مشخص می‌شود و تاکنون موردی از قاچاق سوخت در شهرستان گزارش نشده است.

حسن‌زاده افزود: در راستای بازرسی بر سوخت آژانس‌ها و گشت‌های مشترک در سال گذشته 12 کارت سوخت از رانندگانی که غیرفعال بوده‌اند، به رانندگان فعال انتقال داده شده است.

وی یادآور شد: همچینین در سه ماهه نخست سال جاری سه کارت سوخت از رانندگان غیرفعال آژانس‌ها شناسایی و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه عنوان کرد: از سال جاری پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا از سه شهرستان فردوس، سرایان و بشرویه به شعبه فردوس ارسال می‌شود.

انتهای پیام/69006/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول