اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خبر داد

اجرای مرحله سوم طرح شبنم در خوزستان/شناسایی 231 سرشبکه قاچاق در استان

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان از اجرای مرحله سوم طرح شبنم در آینده‌ای نزدیک در سراسر استان خبر داد.

اجرای مرحله سوم طرح شبنم در خوزستان/شناسایی 231 سرشبکه قاچاق در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا شیخ رباط عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد اجرای طرح شبنم اظهار کرد: این طرح از سال 90 آغاز و تاکنون دو مرحله آن انجام گرفته است.

*اجرای مرحله اول و دوم طرح شبنم

وی افزود: مرحله اول این طرح 15 فروردین سال 91 انجام شد که 809 هزار و 277 برچسب بر روی کالاهای موجود در استان نصب شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنین مرحله دوم این طرح 15 مهر ماه سال گذشته صورت گرفت که طی آن 692 هزار و 792 برچسب بر روی کالاها نصب شد.

وی ادامه داد: پس از انجام مرحله سوم که حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد هر کالای وارداتی که بدون برچسب باشد کالای قاچاق محسوب شده و با مخاطی برخورد خواهد شد.

شیخ رباط ادامه داد: تعلل بیش از حد در انجام این طرح موجب تقلب در بارکدها خواهد شد در همین راستا سعی خواهیم کرد هرچه  زودتر این طرح را به اتمام برسانیم.

شیخ رباط تصریح کرد: در بخش مشروبات الکلی در سال 91، 82 هزار و 704 بطری کشف کردیم که این میزان در سال 90، 2 میلیون و 827 هزار و 618 بطری بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش مشروبات الکلی، خوشبختانه 97 درصد کاهش کشفیات داشته‌ایم گفت: در سال 91، دو میلیون و 309 هزار و 603 قلم کشفیات لوازم آرایشی قاچاق داشتیم که این میزان در سال 90، یک میلیون و 605 هزار و 253 قلم بوده و 37 درصد رشد داشته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان عنوان کرد: در زمینه دخانیات در سال 91، چهار میلیون و 621 هزار و 448 نخ کشفیات سیگار در استان داشتیم که نسبت به سال 90، 78 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش سوخت در سال 90، چهار میلیون و 703 هزار و 481 لیتر کشفیات داشتیم که این میزان در سال 91، به پنج میلیون و 152 هزار و 905 لیتر افزایش یافته است.

وی در پایان بیان کرد: در بحث مقابله با سرشاخه‌های کالا در سال گذشته 231 سرشبکه قاچاق شناسایی و مستندسازی شده است و همه تلاشمان بر این است که جامعه‌ای عاری از قاچاق برای مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 72001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول