اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه خبر داد

احیای سایت گردشگری شهر سلطانیه

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سایت گردشگری شهر سلطانیه احیا می‌شود.

احیای سایت گردشگری شهر سلطانیه

ولی‌الله انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر سلطانیه به عنوان مرکز شهرستان ارتقا پیدا کرده است باید قبل از اقدامات مختلف و در مرحله نخست طرح جامع شهری در راستای استقرار ادارات اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمعی به عنوان مجتمع ادارات در شهر سلطانیه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در زمینه گردشگری از دیگر اولویت‌های این شهر به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه با بیان اینکه با توجه به اینکه سلطانیه بخش بوده است سرمایه‌گذاران نیز میل و رغبت زیادی برای سرمایه‌گذاری در این شهر نداشتند، تصریح کرد: به منظور حضور سرمایه‌گذاران در سلطانیه رایزنی‌هایی نیز با خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به احیای سایت گردشگری شهر سلطانیه، اذعان داشت: احیای این طرح مهم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر در این شهر به شمار می‌رود.

انصاری با بیان اینکه طرح جامع گردشگری سلطانیه در سال 88 و 89 طراحی و مورد مطالعه قرار گرفته است، یادآور شد: این طرح به تصویب شورای برنامه‌ریزی استانداری نیز رسیده است.

وی تاکید کرد: طرح سایت گردشگری سلطانیه در حال حاضر مسکوت مانده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این طرح بازنگری، احیا و در شهر سلطانیه اجرا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در شهر سلطانیه نیز در قالب طرح سایت گردشگری هدایت می‌شوند، ادامه داد: محور گردشگری سلطانیه در این طرح مورد توجه بوده است.

وی خاطرنشان شد: توسعه شهر سلطانیه را بر اساس طرح‌های مختلفی برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده‌ایم.

انصاری با بیان اینکه به منظور حضور سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در شهرستان سلطانیه زمینه‌های بسیار زیادی فراهم شده است، اظهار داشت: شهرداری این شهر در یکی از بهترین نقاط آن زمینی را برای احداث مرکز تجاری و خدماتی در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذارانی به منظور ایجاد مرکز خدماتی و تجاری در شهر سلطانیه آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه خاطرنشان کرد: زمین‌هایی نیز در اختیار کسانی که متقاضی احداث هتل و مراکز اقامتی در شهر سلطانیه هستند، قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول