اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

تشکیل 287 پرونده برای خرید انواع تراکتور و کمباین در زنجان

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان گفت: 287 پرونده برای خرید انواع تراکتور و کمباین در زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 287 پرونده برای خرید انواع تراکتور و کمباین در زنجان

احمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی اقدامات مناسبی در زنجان صورت گرفته است.

وی به اهمیت مکانیزاسیون کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای توسعه کشاورزی زنجان باید نسبت به ارتقای ضریب مکانیزاسیون در بخش‌های مختلف تلاش کرد.

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش مکانیزاسیون کشاورزی، یادآور شد: اقدامات خوبی در راستای تشکیل پرونده متقاضیان انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای ساماندهی متقاضیان برای خرید ادوات کشاورزی انجام می‌شود، گفت: متقاضیان مختلفی برای خرید 113 دستگاه تراکتور، کمباین و ادوات دنباله‌بند در یک مرحله ساماندهی شده‌اند.

موسوی به تشکیل پرونده و معرفی متقاضیان خرید تراکتور و کمباین اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات و خرید انواع تراکتور، کمباین و ادوات دنباله‌بند صورت گرفته است.

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به تسهیلات خرید ادوات کشاورزی، گفت: این تسهیلات از محل تکلیفی یارانه‌دار کمک‌های فنی و اعتباری تامین شده است.

وی از معرفی متقاضیان خرید تراکتور، کمباین و ادوات دنباله‌بند به بانک کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: برای متقاضیان پرونده تشکیل شده و با ساماندهی مناسب به بانک معرفی می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه افراد زیادی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند، افزود: برای ساماندهی و خرید 113 دستگاه تراکتور، کمباین و ادوات دنباله‌بند 18 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان به تسهیلات و اعتبارات تامینی دیگر بخش‌ها اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات مناسبی از محل طرح‌های توسعه کشاورزی پرداخت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات از بانک کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: برای خرید 174 دستگاه انواع تراکتور، کمباین و ادوات دنباله‌بند 22 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

موسوی با اشاره به اقدامات انجام شده در دیگر بخش‌های مکانیزاسیون کشاورزی، یادآور شد: اقدامات خوبی در راستای تجهیز و برقی نمودن چاه‌های کشاورزی صورت گرفته است.

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان از تجهیز و برقی نمودن چاه‌های کشاورزی به تعداد هشت حلقه خبر داد و گفت: اعتبار تجهیز و برقی نمودن چاه‌های کشاورزی از محل طرح‌های توسعه کشاورزی بوده است.

وی به اعتبار هزینه شده در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: برای تجهیز این هشت حلقه چاه یک میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه شده است.

موسوی همچنین از معرفی شرکت‌های خدمات توسعه کشاورزی به بانک کشاورزی برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: این شرکت‌ها برای دریافت تسهیلات خرید معرفی می‌شوند.  

رئیس جهادکشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه سه شرکت در این راستا معرفی شده‌اند، افزود: این سه شرکت برای دریافت تسهیلات خرید انواع ماشین‌آلات کشاورزی به بانک معرفی شده‌اند.

وی همچنین به اقدامات نظارتی در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات لازم برای نظارت بر برداشت غلات و کلزا انجام گرفته است.

موسوی از بازدید نظارت کمباین‌های در حال برداشت خبر داد و گفت: 110 دستگاه مورد بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام/73007/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول