اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی خبر داد

راه‌اندازی مجدد کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی از راه‌اندازی مجدد کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری آذربایجان غربی خبر داد.

راه‌اندازی مجدد کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره طاهر بخشایی عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان چایپاره، اظهار داشت: کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری مجددا در استانداری آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

وی گفت:این کارگروه دو سال پیش در استان راه‌اندازی شده بود که از همان آغاز راه‌اندازی به علت بعضی مشکلات تعطیل شد که از هفته گذشته دوباره راه‌اندازی شده و طرح‌های پژوهشی استان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی تاکنون 481 طرح پژوهشی به این کار گروه ارسال شده است، افزود: تمام این طرح‌ها پس از بررسی‌های لازم و تصویب قابلیت اجرایی خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان غربی همچنین از راه‌اندازی مراکز آموزشی در استانداری و فرمانداری‌های استان نیز خبر داد و گفت: تاکنون این مراکز آموزشی که در آن کارکنان دولت آموزش‌های لازم در مورد روند اداری و آموزش زبان انگلیسی و آی.سی دی.ال را فرا خواهند گرفت در شهرهای میاندوآب، خوی و چایپاره راه‌اندازی شده است و در شهرهای دیگر استان نیز به تدریج راه‌اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/61009/ک20/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول