اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر:

پرداخت اعتبارات پژوهشی موجب تحول طرح‌های تحقیقاتی در بخش‌های مختلف می‌شود

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: پرداخت اعتبارات پژوهشی موجب تحول طرح‌های تحقیقاتی در بخش‌های مختلف می‌شود.

پرداخت اعتبارات پژوهشی موجب تحول طرح‌های تحقیقاتی در بخش‌های مختلف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمد هاشمی‌فرد عصر امروز در نشست کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان بوشهر با بیان اینکه پرداخت نیم درصد اعتبارات استان بوشهر موجب تحول در اجرای طرح‌های پژوهشی می‌شود، گفت: سال 90 برای طرح‌های پژوهشی 61 میلیارد تومان از محل نیم درصد اعتبارات تصویب شد که در صورت پرداخت بخشی از آن وضعیت برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی بهبود می‌یافت.

وی بر توجه دستگاه‌های اجرایی به امر پژوهش تأکید کرد و اذعان داشت: امسال اعتبارات پژوهشی دستگاه‌ها نسبت به سال‌های قبل 2 برابر شده است که از نیم به یک‌درصد افزایش یافته است و این درحالی است که تا سه درصد کل اعتبارات قابل پرداخت است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر، پژوهش و تحقیقات را به ‌عنوان یک نیاز انکارناپذیر برای رشد و تعالی جامعه دانست و تصریح کرد: امروزه با توجه به سرعت فزاینده رشد علوم در جوامع توسعه‌یافته، این نیاز بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

هاشمی‌فرد تأکید کرد: با توجه به نیازهای توسعه‌ای استان و پس از بررسی‌های کارشناسی، طرح‌های مهم تحقیقاتی در کمیته‌های حمل و نقل و عمران، انرژی، مدیریت، اقتصاد و بازرگانی،دفاع، امنیت ملی و سیاست خارجی، سلامت، امنیت غذایی و رفاه اجتماعی، علوم پایه و کشاورزی، آب و منابع طبیعی قرار گرفته و اجرا می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: از 183 طرح پژوهشی استان بوشهر که در 9 بخش ارائه شده است؛ 41 طرح آن در اولویت قرار دارد که با تخصیص اعتبارات لازم با همکاری پژوهشگران و دانشجویان اجرا‌ می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول