اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان:

جهاد دانشگاهی آماده همکاری علمی و پژوهشی با نهادهای دولتی است

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌‏های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی آمادگی نقش‌‏آفرینی ویژه و خاص در مقطع کنونی را دارد.

جهاد دانشگاهی آماده همکاری علمی و پژوهشی با نهادهای دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی امروز بیان کرد: همان‏گونه که مقام معظم رهبری خطاب به اعضای جهاد دانشگاهی، آنها را فرزندان وفادار انقلاب نامیدند، جهاد دانشگاهی این مولود متین انقلاب اسلامی است تمام اهتمام خود را برای بالندگی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از عرصه‏‌های جهاد کشاورزی در سال جاری، عرصه حماسه سیاسی و اوج آن در انتخابات 24 خرداد ماه بود که تجلی پیدا کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: این نهاد از ماه‏ها قبل از انتخابات، با تشکیل ستاد ویژه انتخابات اقدام به برنامه‏‌ریزی و اجرای برنامه‏‌های مختلف و متنوع در راستای جلب مشارکت حداکثری عموم جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی کشور در انتخابات کرده و در این راستا، تمامی ظرفیت فرهنگی، رسانه‏‌ای و علمی خود را نیز به کار گرفته است.

رهایی ادامه داد: در حالی که دشمنان انقلاب سعی در سرد جلوه دادن تنور انتخابات و مأیوس کردن مردم وفادار و فهیم ایران اسلامی را داشتند، یکی از سنگرهای اصلی فعالیت جهاد دانشگاهی تلاش جهت طراحی و اجرای برنامه‏‌های مختلف تبیینی و تهییجی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز با برگزاری نشست‏های توجیهی در خصوص ضرورت‏های تحقق حماسه سیاسی، برگزاری همایش بررسی مؤلفه‏‌های حماسه سیاسی اقتصادی از منظر مقام معظم رهبری، همایش راهکارهای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور دانشجویان و خواهران طلبه و برگزاری سخنرانی و میزگردهای انتخاباتی و همچنین همایش تحقق شعار سال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و انعکاس تمامی اخبار مربوط به انتخابات در دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا نقش مهمی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در استان سمنان و در جمع دانشجویان و دانشگاهیان استان سمنان ایفا کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: عرصه حماسه اقتصادی نیز که مقام معظم رهبری چندین سال است، محورهای مختلف اقتصادی را مورد تأکید قرار می‏‌دهند، از سالیان گذشته مورد توجه جهاد دانشگاهی بوده است.

رهایی افزود: این نهاد تمامی اهتمام خود را برای دستیابی به دانش بومی و خود اتکای علمی به کار گرفته است و در این راستا باید ظرفیت‏‌های عظیم داخلی کشور را فعال کرد.

رهایی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی که مولود شورای عالی انقلاب فرهنگی است، از بدو تأسیس، اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت‏ها را سرلوحه تمامی امور خود قرار داده است؛ از این رو در دولت نهم و دهم نیز بنا بر همین روند بوده و در بعضی زمینه‏‌ها و مقاطع جهاد دانشگاهی ارتباط‏‌های خوبی با دولت‏های نهم و دهم داشته است.

وی تأکید کرد: جهاد دانشگاهی محصول انقلاب اسلامی و متعلق به نظام اسلامی است و رویکرد آن نیز اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت‏ها بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: این نهاد با تجربه بالغ بر 30 ساله خود و دسترسی به نیروهای متعهد و متخصص دانشگاهی که عصاره نخبگان کشور هستند.

رهایی افزود: در حوزه‌‏های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی آمادگی نقش‏‌آفرینی ویژه و خاص در این مقطع کنونی را دارد.

انتهای پیام/2249/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول