اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست امسال صورت گرفت

بهره‌مندی 24 هزار پژوهشگر از خدمات تالار محققان کتابخانه آستان‌قدس

رئیس اداره کتابخانه عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی از بهره‌مندی 24 هزار پژوهشگر از خدمات تالار محققان کتابخانه مرکزی این آستان‌ خبر داد.

بهره‌مندی 24 هزار پژوهشگر از خدمات تالار محققان کتابخانه آستان‌قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ محمد مشایخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعی شده است تا در این تالار، با ارائه امکاناتی چون میزهای اختصاصی برای هر یک از پژوهشگران، اینترنت بی‌سیم، امکان دسترسی به پایان‌نامه‌ها و پایگاه‌های مقالات، ارائه خدمات مشاوره پژوهشی و اطلاعاتی رایگان توسط متخصصان و همچنین دسترسی به کتاب‌های مرجع، نفیس و کم‌یاب، فضایی در خور پژوهشگران کشور فراهم شود.

رئیس اداره کتابخانه عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی با بیان اینکه این تعداد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 3 هزار و 500 نفر افزایش داشته است، افزود: افزون بر 13 هزار نفر از این پژوهشگران را آقایان و بالغ بر 11 هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: محققان این تالار را افرادی با تخصص‌هایی چون علوم اسلامی، الهیات، تاریخ ایران و اسلام، زبان و ادبیات، فنی و مهندسی، پزشکی، فقه، حقوق، روان‌شناسی و سایر رشته‌ها تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره کتابخانه عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی با اشاره به اینکه این افراد، نویسندگان، طلاب علوم دینی و دانشجویان رشته‌های گوناگونی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند، گفت: در این مدت، علاوه بر استفاده از مقالات پایگاه‌های اطلاعاتی و منابع الکترونیکی، افزون بر 26 هزار و 200 نسخه مواد چاپی، شامل کتاب مرجع و غیر مرجع و پایان‌نامه، مورد مطالعه این پژوهشگران قرار گرفته است.

انتهای پیام/70003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول