اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شورای نگهبان در استان اردبیل:

نگاه آرمانی حلقه‌های صالحین فرا اندیشه‌ای و جامع است

نماینده شورای نگهبان و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان اردبیل گفت: نگاه آرمانی حلقه‌های صالحین فرا اندیشه‌ای و جامع است.

نگاه آرمانی حلقه‌های صالحین فرا اندیشه‌ای و جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار عصر امروز در نشست اعضای حلقه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت طریق‌القدس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب که از هر امکاناتی برای تضعیف مکتب اسلام و قرآن استفاده کردند، شکست خوردند.

وی تصریح کرد:‌ این بار نیز در عصر کنونی به صورت نرم‌افزاری با ایجاد جنگ روانی هجمه‌های شبیخون فرهنگی را روز به روز گسترش داده و این خیال پوچ و پوشالی را که تقویت وهابی و گروه ضاله در مقابله با آموزه‌های اسلامی و قرآنی موفق می‌شود، در سر می‌پرورانند.

بیدار خاطر نشان کرد: آنها از این غافل هستند که مکتب اصیل و بر گرفته از قرآن و ائمه اطهار (ع) یعنی تشیع با ادله‌های متقن به دور از تحجرات دینی و تعصبات بی‌پایه و بی‌اساس راه اعتقادات دینی را آن چنان شفاف همچون روز روشن و مبرهن ساختند.

این مسئول اضافه کرد: شیعیان مقدسات دینی و آسمانی خود را راه سعادت دنیا و آخرت می‌دانند و از اول خلقت از آدم تا خاتم با جاهلان و مکتب‌های جاهلیت بی‌امان مبارزه کردند و تا ظهور امام عصر (عج) به این واقعیت که حق با مسلمانان و دین اسلام است ایثارگرانه در راه حقیقت طی طریق می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اخیراً مقام معظم رهبری در سفر معنوی خود به خراسان رضوی جایگاه حلقه‌های صالحین را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرده و بر تقویت آن تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده شورای نگهبان در استان یادآور شد:‌ ما بایستی از این رهنمودها بهره‌های زیاد ببریم و بدنه دستگاه‌های دولتی و خانواده‌های آنان را روز به روز با احکام و روایت نجات‌بخش دین مبین اسلام و مکتب قرآن به موازات مطالبات به حق با روش‌های روز دنیا تربیت کنیم.

بیدار با قدردانی از اعضای فعال حلقه صالحین از مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و ریاست این سازمان و فعالان پایگاه طریق‌القدس قدردانی کرد و ادامه داد: امروز مسئولیت حلقه‌های صالحین بسیار سنگین است و بایستی با جدیت جلسات آن برگزار و مصوبات آن اجرایی شود.

وی گفت: هشت شوال سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع که مکتب وهابی ظلم و اهانت خود را با این کار شنیع در تاریخ بشریت ثبت کرد با غم و اندوه خطاب به مولایمان تسلیت عرض کرده و امیدواریم با ظهور آن حضرت احقاق حق شده و پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز در آید.

در این جلسه مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به محتوای تربیتی، مهارتی و معرفتی حلقه صالحین و نقش بسیار مهم آن در هدایت جامعه و آموزش کارمندان افزود: این مهم با تشریک مساعی اعضا و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با مدیریت بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس (ع) اجرا می‌شود.

جاوید صحرایی تصریح کرد: در مجموعه جهاد کشاورزی پیگیری و اجرای مصوبات را رئیس سازمان از کانال پایگاه مقاومت طریق‌القدس که حقیقتاً در تمام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بسیج فعال است، انجام داده و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری نیز در این حوزه به دست آمده است.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول