اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود:

حلقه‏‌های صالحین موتور محرکه پایگاه‏‌های بسیج محسوب می‏‌شوند

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود گفت: حلقه‏‌های صالحین موتور محرکه پایگاه‏‌های بسیج برای رسیدن اعضا به معرفت و بصیرت محسوب می‏‌شوند.

حلقه‏‌های صالحین موتور محرکه پایگاه‏‌های بسیج محسوب می‏‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌‏الاسلام سیدرضا مرتضوی امشب در گردهمایی بسیجیان که با حضور بیش از 100 نفر در روستای قاسم‏‌آباد بسطام برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان با همه نعمت‏‌ها و برکاتش تمام شد و آنچه باقی ماند، برداشت‏‌های ما از این ماه بزرگ است که آیا توشه‏‌ای برای خود فراهم آورده‏‌ایم یا خیر؟

وی افزود: اگر در این ماه، اعمال و عبادات با معرفتی انجام داده‏‌ایم، باید امیدوار باشیم که نمره قبولی دریافت کرده‏‌ایم و اگر توشه‌‏ای برنداشته‏‌ایم، تلاش کنیم که تا فرصت باقی است به قدر معرفت‌مان توشه‏‌ای برداریم.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: حلقه‏‌های صالحین در پایگاه‏‌های بسیج برای کسب توفیق در پیشبرد اهداف ما در سیر الی‏الله است و باید تلاش کنیم تا از این جلسات بهره لازم را ببریم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: حلقه‌‏های صالحین می‏‌تواند ما را کمک کند تا بتوانیم معرفت، بصیرت، بینش و شناخت خود را نسبت به محیط پیرامون ارتقا بخشیم و با هدف‏‌گذاری مشخص به سعادت و کام‌یابی دست یابیم.

وی تأکید کرد: حلقه‏‌های صالحین موتور محرکه پایگاه‌‏های بسیج برای رسیدن اعضا به معرفت و بصیرت در جامعه و داشتن آینده با نشاط و سعادتمند محسوب می‏‌شوند و باید به این نکته توجه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود نیز در این گردهمایی در سخنانی با تشریح برنامه‌‏های بسیج سازندگی در عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها و ایجاد شغل و کارآفرینی اظهار کرد: بسیج سازندگی از تمام پتانسیل خود برای کمک به مناطق محروم و ایجاد کارآفرینی استفاده می‏کند.

جواد رضوانی افزود: بسیج سازندگی امیدوار است که مردم مناطق محروم و روستاها نیز با همکاری با بسیج سازندگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یاری‌‏رسان مسئولان باشند.

وی با اشاره به طرح پرورش جوجه‏‌های یک روزه گفت: بسیج سازندگی در زمینه در اختیار گذاشتن جوجه‏‌های یک روزه برای پرورش اقدام کرده است و این طرح را با دادن وام به افراد بسیجی اجرایی می‏‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود افزود: همه آحاد بسیجیان می‏توانند در این طرح مشارکت و برای خود شغلی ایجاد و از تسهیلات آن برای کارآفرینی خود و دیگران استفاده کنند.

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول