اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرتربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی خبر داد

ضرورت گسترش سازماندهی اعضای گردان‌های عاشورا در حلقه‌های صالحین

مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: با توجه به سازماندهی اعضای فعال پایگاه‌های مقاومت درحلقه‌های صالحین باید این سازماندهی گسترش یابد.

ضرورت گسترش سازماندهی اعضای گردان‌های عاشورا در حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اصغر جوکار عصر امروز در اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان پایگاه‌های مقاومت حوزه الغدیر شهر خورموج اظهار داشت: تحول در پایگاه‌های مقاومت براساس تشکیل گروه‌های صالحین از سال 1387 شروع و در سال 1390 ابلاغ رسمی ساختار جدید با تلاش رده‌های بسیج عملیاتی شد.

وی افزود: بخش عمده عضو پایگاه‌ها خصوصاً اعضای فعال در حلقه‌های صالحین مانند گردان‌های عاشورا که سازماندهی شده‌اند باید گسترش یابند.

وی ادامه داد: مسئله مهمی که باید درسال 92 به آن توجه جدی می‌شد این است که سازماندهی جدید در حلقه‌های صالحین نباید صرفاً اسمی و روی کاغذ باشد؛ بلکه کیفیت و محتوای مباحث مطروحه و نحوه فعالیت‌های حلقه‌ها باید از وضعیت موجود به سمت مطلوبتری حرکت و صورت گیرد.

جوکار به اقدامات حوزه الغدیر در بحث کیفی‌سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری اردوهای زیارتی، تفریحی و علمی برای جوانان و نوجوانان، انجام فعالیت‌های علمی، فرهنگی و مسابقات ورزشی و جشن تکلیف قاریان قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین در مکان‌های جذاب مانند پارک‌ها، امامزاده‌ها و تفریحگاه‌ها برگزار می‌شود و هدف از آن ایجاد تنوع و نشاط در بین بسیجیان می‌باشد.

جوکار، تهیه فیلم، عکس، بوم، نقاشی،طراحی و بنر را یکی دیگر از برنامه‌های حلقه‌های های صالحین در بین بسیجیان عنوان کرد.

سرگرد پاسدار غلامعباس احمدی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز گفت: همانطور که ماه مبارک رمضان ماه خودسازی روح ما بوده است برگزاری این مسابقات نیز باعث خودسازی جسم ما شده است.

در این دوره از مسابقات که از نیمه دوم ماه رمضان آغاز شده بود دو تیم پایگاه مقاومت ابوالفضل (ع) محمدآباد و خاتم الانبیاء(ص) خورموج موفق شدند به فینال راه یابند که در پایان تیم پایگاه مقاومت ابوالفضل روستای محمدآباد با نتیجه 3 بر یک مقابل خاتم الانبیاء(ص) خورموج به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول