اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان خبر داد

فعالیت 9 هزار حلقه صالحین در استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بیش از 9 هزار حلقه صالحین در استان همدان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 9 هزار حلقه صالحین در استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در  جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان استان همدان اظهار کرد: شورای عالی بسیج کارمندان برمبنای محورهای اساسی شکل گرفته است.

وی این محورها را برشمرد و خاطرنشان کرد: تشریح اساسنامه شورای بسیج کارمندان و تعیین کمیته‌های تخصصی، اعلام برنامه‌ها و بحث پیرامون کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین سه محور اصلی در تشکیل این شورا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در استان همدان 19 قشر فعالیت می‌کنند که در همه این‌ها بسیج تشکیل شده است، ادامه داد: برنامه‌های اجرایی آنها در شورای قشر پیش‌بینی شده و توسط نخبگان و فرزانگانی که در این اقشار شناسایی شده‌اند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در کنار شورای قشر، شورای عالی اقشار را در استان همدان داریم، ابراز داشت: اعضاء اقشار طی جلساتی تمام راهبردها و برنامه‌ها را در سطح استان مطرح و برای اجرای آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری می‌کنند.

ابوحمزه بیان داشت: کمک به تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در ادارات و نهادهای دولتی یکی از اهداف‌ تشکیل این شورا در سطح استان است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای این شورا تبیین چگونگی اجرای منویات رهبری در دستگاه‌های اجرایی استان است، اهداف دیگر تشکیل شورای عالی بسیج کارمندان را برشمرد و تصریح کرد: کمک به تدوین راهبرد ملی بسیج کارمندان و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی از اهداف تشکیل شورای عالی بسیج کارمندان در استان همدان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندی علمی و تجربی صاحبنظران، نخبگان و خبرگان کارمندان بسیج، ارتقای منزلت کارمندان بسیج، هویت و انسجام بخشی به تمام فعالیت‌های کارمندان بسیج و توسعه ظرفیت‌های فکری مدیریتی برای تحقق بخشی از بسیج ده‌ها میلیونی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص حلقه‌های صالحین استان گفت: در استان همدان، بیش از 9 هزار حلقه صالحین وجود دارد که شرکت‌کنندگان آن اکثراً جوانان و نوجوانان بین سنین 12 تا 25 سال هستند.

ابوحمزه ابراز داشت: حلقه‌های صالحین بر روی چهار موضوع معرفتی، بصیرتی، معنوی و مهارتی بحث و تبادل نظر می‌کنند.

وی گفت: حلقه‌های صالحین استان همدان 13 سرمربی دارند که طبق موضوعات مشخص شده برای قشرهای مختلف مسائل را بررسی و شبهات را برطرف می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در کشور بیش از 97 هزار نفر از برادران و خواهران بسیجی در این حلقه‌ها حضور دارند تصریح کرد: سپاه استان منابع علمی را برای سرگروه‌ها و مربیان در قالب سی دی و کتاب و جزوه در اختیار آنها قرار می‌دهند تا در راستای اقناع فکری جوانان و نوجوانان اقدامات مؤثری انجام دهند.

انتهای پیام/89024/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول