اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح بزرگ‌ترین طرح تزئین ریسه‌ای شهر در ارومیه

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از اتمام اجرای بزرگ‌ترین تزئین ریسه‌ای شهر در ارومیه همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح بزرگ‌ترین طرح تزئین ریسه‌ای شهر در ارومیه

مهرداد سلامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 9 سازمان زیرمجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه فعالیت می‌کنند که سازمان زیباسازی یکی از این سازمان‌ها است که با توجه به عملکرد شایسته خود، پروژه‌های متعددی برای افتتاح در هفته دولت دارد.

وی از اهتمام جدی شهرداری ارومیه برای زیباسازی شهرها و به ویژه رسیدگی به وضعیت پارک‌های سطح شهر خبر داد و افزود: سازمان زیباسازی شهر ارومیه در این زمینه طرح‌های متعددی دارد.

سلامتی به اجرای تأسیسات برق و روشنائی پارک‌های دانشجو و کودک اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها به ترتیب با هزینه 2 میلیارد ریال برای پارک دانشجو و 500 میلیون ریال برای آماده‌سازی تأسیسات برقی پارک کودک همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به نصب چراغ‌های چمنی و تزئینی میادین سطح شهر و نیز اجرا و نصب چراغ‌های تزئینی بارانی بر روی درختان سطح شهر، تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با هزینه 4 میلیارد ریال آماده افتتاح در هفته دولت سال جاری هستند که به نوبه خود سهم عمده‌ای در زیباسازی شهر داشته‌اند.

سلامتی با اشاره به اجرای تزئین ریسه‌ای شهر ارومیه، از میدان میرزای شیرازی تا میدان مادر، افزود: این پروژه نیز با یک میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه نصب لوسترهای شهری در نقاط مختلف شهر نقش مهمی در زیباسازی شهرها دارند، به افتتاح نصب لوسترهای شهری در نقاط مختلف شهر در هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با هزینه 2 میلیارد ریال قابل افتتاح خواهد بود.

وی از اتمام روشنائی بلوار ساوالان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با هزینه 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

سلامتی خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه به همراه سازمان‌های تابعه آن همواره طرح‌های متعددی در راستای رسیدگی به وضعیت کلی شهر پیاده می‌کند و هفته دولت بهانه خوبی برای افتتاح این طرح‌ها و قدردانی از زحمات تلاش‌گران آبادانی و توسعه شهرها است.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول