اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

برج اصلی کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک شهرداری قم نصب شد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از نصب برج اصلی کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک شهرداری قم خبر داد.

برج اصلی کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک شهرداری قم نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد تقی نادعلی اظهار داشت: پس از مراسم کلنگ‌زنی این کارخانه در نیمه شعبان سال جاری، بلافاصله نسبت به خرید تجهیزات و قطعات کارخانه اقدام و اکیپ‌های مختلف و متخصص به صورت پیوسته و بدون وقفه، مشغول نصب قطعات کارخانه آسفالت و همچنین تأمین برق مورد نیاز آن شدند.

وی افزود: کارخانه مذکور از مجهزترین کارخانه‌های تولید آسفالت کشور است که با ظرفیت تولید 240 تن آسفالت در ساعت و در مجتمع شماره 2 امیرکبیر واقع شده و نخستین کارخانه تمام اتوماتیک استان است و امکانات خاصی برای گزارش‌گیری از تمام بخش‌های فنی، تولیدی و مصالح موجود در آن برقرار است.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار لازم کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک در دهه کرامت سال جاری به بهره برداری و مرحله تولید خواهد رسید.

نادعلی اذعان داشت: این کارخانه آسفالت مدرن‌ترین و بزرگترین کارخانه آسفالت کشور است و ظرفیت جدیدی را برای پروژه‌های عمرانی شهر فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به منحصر به فرد بودن این کارخانه تصریح کرد: برای احداث و راه‌اندازی این کارخانه بدون احتساب هزینه زمین حدود 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این کارخانه علاوه بر افزایش کیفیت آسفالت تولیدی و کاهش هزینه‌های شهرداری، برای 100 نفر نیز به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم امکان اشتغال پایدار ایجاد شود.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول