اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگترین شهربازی سرپوشیده شمال غرب در اردبیل احداث می‌شود

2 پروژه تیراژه و شهریار در اردبیل کلنگ‌زنی شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم اردبیل در مجلس دو پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری با مشارکت بخش خصوصی تیراژه و شهریار کلنگ‌زنی شد.

2 پروژه تیراژه و شهریار در اردبیل کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در اردبیل برگزار شد بزرگترین پروژه مرکز تجاری و تفریحی تیراژه اردبیل در زمینی به مساحت 18 هزار متر‌مربع با زیر‌بنای کلی 108 هزار متر‌مربع جنب منطقه گردشگری شورابیل با کاربری‌های مختلف کلنگ‌زنی شد.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر کیش 100 درصد سهام این شرکت متعلق به بخش خصوصی است و با هدف شناسایی فرصت‌ های سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان فعالیتش را از دهه 70 آغاز کرده و در سه بخش اصلی تجاری‌سازی، صنعت تفریحات و سرگرمی‌های مناسب و همچنین صنعت غذا اقدامات خود را انجام می‌دهد.

سعید پدرام اظهار داشت: شرکت تیراژه در حال حاضر 100 هزار متر‌مربع فضای تجاری احداث کرده که از جمله مجتمع‌های احداثی این شرکت تیراژه یک و دو در غرب و جنوب تهران است که بازدید‌کنندگان متعددی از این مجموعه‌ها دیدن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در فضای 400 متر‌مربع فضای تجاری جدید را نیز در حال احداث دارد و ما در حوزه صنعت سرگرمی و تفریحات نیز بیش از 50 هزار متر‌مربع فضا را تدارک دیده و تحویل هموطنان داده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر کیش نمونه این فضاها را سرزمین عجایب تهران و الماس شرق مشهد اعلام کرد و گفت: ‌در صنعت غذا نیز شرکت‌های زنجیره‌ای و رستوران‌هایی با عنوان بوف بزرگترین شبکه فست‌فود کشور را عهده‌دار هستند که امیدواریم چنین ظرفیتی نیز در مناطق مختلف کشور گسترش پیدا کند.

پدرام به بزرگترین مجتمع تفریحی، توریستی و تجاری شورابیل اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: ما در تلاش هستیم تا مطابق با نیاز مشتریان و خدمات‌دهی مطلوب به مخاطبان در قالب یک مدیریت یکپارچه سیستم را به گونه‌ای طراحی کنیم تا واگذاری مالکیت به صورت سرقفلی انجام شود و مهمترین مزیت رقابتی ما توجه به پایداری و ماندگاری پروژه‌های در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به اینکه استان اردبیل سالانه 6 میلیون گردشگر را پذیراست و شش ماه از سال را نیز به اینکه اقلیم خاص فاقد امکانات تفریحی و تجاری مناسب برای این مدت از سال است تصمیم گرفتیم تا این پروژه را احداث کرده و زمینه بهره‌برداری آن را فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر کیش تصریح کرد: قطعاً ‌احداث چنین مجموعه‌ای در افزایش ماندگاری مسافر و حضور گسترده گردشگران در نیمه دوم سال یک نقطه قوت حقیقی به شمار می‌رود و ما تلاشمان بر این است که پروژه تیراژه را در اردبیل در فضای 15 هزار متر‌مربع با مساحت 110 هزار متر‌مربع بنا در قالب فضای فروشگاهی 10 هزار متر‌مربع، شهر بازی سرپوشیده 8 هزار متر‌مربع، سینما 2 هزار متر‌مربع، پارکینگ هوشمند و مدرن با ظرفیت 500 خودرو را احداث کنیم.

پدرام ادامه داد: این مجموعه به ویژه شهر‌بازی سرپوشیده آن در شمال غرب کشور بی‌نظیر خواهد بود و ما از نظر سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان با همکاری شهرداری در این مجموعه هزینه صرف کرده و سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

وی گفت: ارزش آتی این پروژه در سه سال آینده 500 میلیارد تومان خواهد بود که امیدواریم با احداث این مجموعه عظیم یک سیستم یکپارچه مدیریتی را که موفق‌ترین راهبرد ما در پیشبرد اهدافمان است در این مجموعه را نیز ساری و جاری کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه گستر کیش در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما از مهر ماه سال گذشته رایزنی‌های خود را با شهردار اردبیل انجام دادیم و در اردیبهشت ماه موفق شدیم موافقت‌نامه شورای شهر و شهرداری اردبیل را دریافت و قراردادمان را منعقد کنیم که امیدواریم با کلنگ‌زنی که امروز صورت می‌گیرد و تایید نقشه‌ها تا چند ماه آینده تا اسفند ماه تجهیز کارگاه کرده و عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

انتهای پیام/62001/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول