اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون اسکیت

بزرگ‌ترین پیست اسکیت در اردبیل کلنگ‌زنی شد

با حضور رئیس فدراسیون اسکیت کشور بزرگ‌ترین پیست اسکیت شمال‌غرب کشور در اردبیل کلنگ‌زنی شد.

بزرگ‌ترین پیست اسکیت در اردبیل کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد،‌ رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل در سخنانی گفت: این پیست در زمینی به مساحت 14 هزار و 181 متر مربع با زیربنای یک‌هزار و 400 متر مربع شامل ابنیه‌های مختلف احداث می‌شود.

نادر بیننده تصریح کرد: ‌این پیست اسکیت 200 متری مطابق با استانداردهای جهانی در کمتر از 12 ماه احداث می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه دو ردیف اعتباری ملی و استانی در نظر گرفته شده که در بخش اعتبارات ملی 250 میلیون تومان و اعتبارات استانی نیز 50 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده و قرار است در مدت 12 ماه این مجموعه عظیم و نفیس احداث شده و به مرحله بهره‌برداری علاقمندان به رشته اسکیت برسد.

بیننده خاطر نشان کرد: این پیست که در واقع خانه اسکیت استان به شمار می‌رود شامل فضاهای روباز، مسقف و سرپوشیده است تا با توجه به شرایط آب و هوایی در استان اردبیل اسکیت‌بازان بتوانند در رشته‌های مختلف از این فضا استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ‌رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل با اشاره به فعالیت خوب نونهالان و نوجوانان در محل تمرینی اسکیت واقع در منطقه شورابیل اضافه کرد: ما با جذب بهترین استعدادها سعی کردیم با نظر مساعد مربیان زمینه و بستری را فراهم آوریم تا علاقمندان بتوانند از این رشته پرتحرک و دارای شور و نشاط خاص استفاده کنند.

در این مراسم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به موضوع همگانی کردن ورزش به ویژه رشته ورزشی اسکیت اشاره کرد و ادامه داد:‌ ما امروز با حضور فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت شاهد کلنگ‌زنی خانه اسکیت در استان واقع در شهرک نیروی انتظامی اردبیل در کناره دریاچه شورابیل هستیم که با احداث این مجموعه عظیم تمهیدی فراهم می‌شود تا علاقمندان بتوانند از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنند.

محمدرضا برادران یادآور شد: در مجموع بیش از 300 میلیون تومان اعتبار اولیه از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه و مراحل مختلف آن در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تأمین منابع دیگر این پروژه را در مهلت یک ساله تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه گفت: تبدیل این پیست به یک مجموعه منسجم با عنوان خانه اسکیت سبب می‌شود تا بسیاری از علاقمندان بتوانند از این فضای شکل گرفته استفاده کرده و به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بیش از گذشته کمک کنند.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول