اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

3 پروژه اتوبوسرانی قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان سامانه کارت بلیت اتوبوس‌ها و بازسازی 15 اتوبوس به بهره‌برداری رسید و پایانه اتوبوسرانی در ابتدای بلوار آزادگان کلنگ‌زنی شد.

3 پروژه اتوبوسرانی قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمدحسن ایرانخواه اعتبار افتتاح سامانه کارت بلیت اتوبوس‌ها را 20 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: این سامانه در 242 دستگاه اتوبوس سطح شهر نصب شده است تا از این طریق در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

ایرانخواه با تأکید بر این مطلب که افتتاح این سامانه موجب افزایش جابجایی مسافران در هر ایستگاه خواهد شد، بیان کرد: با افزایش سرعت پیاده و سوار شدن مسافران، سالیانه تعداد مسافر بیشتری توسط این ناوگان در سطح شهر جابه‌جا خواهد شد که در کاهش ترافیک مؤثر خواهد بود.

وی همچنین با بیان این مطلب که افتتاح 15 اتوبوس بازسازی شده نزدیک به هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته است، گفت: این اتوبوس‌ها به دلیل فرسودگی در دستور کار نوسازی قرار گرفتند که با استفاده از محصولات با کیفیت خریداری شده، کارایی بهتر و مطلوب‌تری خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در کلنگ‌زنی پایانه اتوبوسرانی سرداران گفت: این پایانه نیز در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول