اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دولت رخ می‌دهد

افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه عمرانی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: در روزهای گرامیداشت هفته دولت 30 پروژه عمرانی با صرف 27 میلیارد تومان در تویسرکان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه عمرانی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته دولت در تویسرکان، با بیان اینکه هفته دولت مرور سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه‌های علم، تقوا و نماد و خدمت‌گذاری به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر با همت والا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کردند، گفت: همه ما باید از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان صیانت و برای خدمت به مردم اهتمام ویژه داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان اطلاع‌رسانی اقدامات دولت در این هفته را لازم دانست و تصریح کرد: همه طرح‌ها و خدمات دولت در هر بخش و حوزه باید در شکل‌های مختلف تبلیغاتی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی 30 پروژه عمرانی هفته دولت در تویسرکان خبر داد و افزود: روزهای گرامیداشت هفته دولت در تویسرکان 30 پروژه عمرانی با صرف اعتبار 27 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکائی ابراز کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب و فاضلاب، شرکت پارت شیمی، 425 مسکن مهر، مرغداری 20 هزار قطعه‌ای، حفر چاه آب جدید و خط انتقال تجهیز آب شرب و خط انتقال پساب فاضلاب تصفیه‌خانه بخشی از طرح‌های هفته دولت در تویسرکان است.

وی در پایان با تأکید بر انجام فضاسازی‌های لازم در سطح شهرستان قبل از آغاز این هفته، بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای کارمند، تجلیل از خانواده‌های شهدای دولت، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در قالب‌های متفاوت از برنامه‌های اجرایی در این شهرستان است.

انتهی پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول