اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

کلنگ‌زنی تاسیسات اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ تاسیسات اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان به زمین می‌خورد.

کلنگ‌زنی تاسیسات اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان

سید موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار کرد: تاسیسات اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت سپهر انرژی به عنوان مجری این طرح قرار بود با مساعدت بانک صادرات این پروژه را انجام دهد که به سبب برخی مشکلات هیچ اقدام عملی در این زمینه مشاهده نشده است.

نایب رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هنگامی که برای ما مشخص شد این شرکت درصدد اجرای پروژه نیست و زمان در حال از دست رفتن است، تلاش بسیاری داشتیم تا بتوانیم بانک عامل را خلع ید کرده و شرکت ملی گاز ایران را متقاعد کنیم تا خود اقدام به اجرای این پروژه مهم کند.

وی از برگزاری بیش از 10 جلسه با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در همین مورد خبر داد و افزود: در عین حال آنکه خلع ید با مشکلات فراوانی همراه بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته در نهایت اجرای پروژه به شرکت ملی گاز واگذار شد و به زودی کلنگ احداث صنعت اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان از محل منابع این شرکت به زمین می‌خورد.

نماینده شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این پروژه فواید بسیاری را به دنبال دارد که در فرصت مقتضی به استحضار مردم منطقه می‌رسد.

انتهای پیام/2448/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول