اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز بازگشت آزادگان به میهن

یاد 14 شهید پردنجان گرامی داشته می‎شود

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن یادواره 14 شهید شهر پردنجان ظهر امروز در این شهر برگزار می‎شود.

یاد 14 شهید پردنجان گرامی داشته می‎شود

عباس عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهدا پرچمدار ارزش‌های دفاع مقدس و میراث معنوی این انقلاب همواره بر حفظ و تداوم انقلاب و ارزش‌های آن سفارش می‌کردند.

وی با تأکید بر لزوم ترویج ارزش‌‎های دفاع مقدس، گفت: ارزش‌های دفاع مقدس دارای پایداری و ثبات ویژه‌ای هستند که این بدلیل ویژگی‌های منحصر به فرد دوران دفاع مقدس است.

عباسی با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به نسل‌های جدید انتقال داده شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا گامی برای آشنایی بیشتر نسل چهارم انقلاب با دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای شهر پردنجان خبر داد و گفت: این یادواره امروز همزمان با بازگشت آزادگان به میهن در سالن سید الشهدای شهر پردنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر پردنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس، 14 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان داشت: سخنرانی، مداحی، پخش کلیپ و نماهنگ و حضور بر تربت پاک و مطهر شهدا از برنامه‎های این مراسم روحانی است.

عباسی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره 14 شهید شهر پردنجان به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) شهرستان فارسان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول