اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین همدان خبر داد

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین در همدان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین همدان گفت: در پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین همدان یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین در همدان

حسین قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مسجد امیرالمومنین همدان اظهار کرد: این یادواره ویژه 72 شهید منطقه عملیاتی قراویز در هشت سال دفاع مقدس است.

وی هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و خاطرنشان کرد: بالا بردن بصیرت‌افزایی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد فضای معنوی در بین افراد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این یادواره است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین همدان ابراز داشت: جوانان و نوجوانان باید با برگزاری این قبیل یادواره‌ها در سراسر ایام سال بتوانند از روش‌ها و منش‌های شهدا درس گرفته و آنها را الگوی خوبی برای لحظه لحظه مراحل زندگی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت خودجوش و مردمی هر سال برگزار می‌شود افزود: پایگاه بسیج امیرالمومنین چند سالی است که بدون هیچ چشمداشتی این مراسم را برای 72 شهید منطقه صدف برگزار می‌کند که سالانه یک هزار و 500 نفر از مردم در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.

قره‌باغی تصریح کرد: به همت این پایگاه از یک ماه پیش سطح شهر با بنرهای این شهدا آذین‌بندی شده و با برگزاری نمایشگاهی در پارک کودک و خاطره‌‍گویی برای جوانان و نوجوانان در کانون‌های مساجد همراه بوده است.

وی با بیان اینکه این مراسم امشب بعد از نماز مغرب و عشاء شروع می‌شود، گفت: یادواره این شهدا به این مراسم نیز ختم نمی‌شود چرا که از خانواده‌های این شهدا در طی سال به صورت مستمر دلجویی می‌شود و این گونه است که یاد و خاطره شهدای منطقه صدف برای هر لحظه از سال در بین مردم این منطقه زنده می‌ماند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین همدان یادآور شد: دبیرخانه یادواره در خصوص حوزه دفاع مقدس، تاریخچه انقلاب اسلامی و سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت موضوعاتی را پیگیری می‌کند و در طی سال فعال است.

شایان ذکر است سخنران پانزدهمین یادواره 72 شهید منطقه قراویز، سردار محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای خبر/89024/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول