اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-4

66 یادواره شهدا در کنگاور برگزار می‌شود

فرماندار کنگاور گفت: کنگاور با برگزاری 66 یادوراه شهدا به استقبال کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه می‌رود.

66 یادواره شهدا در کنگاور برگزار می‌شود

حشمت‌الله عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار داشت: شهرستان کنگاور با برگزاری 66 یادواره شهدا به استقبال کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه می‌رود.

به گفته عزیزی اجلاس نهایی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه نیمه دوم سال آینده برگزار می‌شود.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: تا قبل از برگزاری کنگره استانی، 66 یادواره شهرستانی در قالب یادواره‌های دهستانی، روستایی، محلات، دانش‌آموزی و فرهنگی، اقشار و شهدای گمنام در شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به تشکیل شوراهای دانش‌آموزی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: 9 هزار و 600 دانش آموز کنگاوری در قالب طرح یادآوران در شوراهای دانش آموزی امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه این دانش‌آموزان دوره‌های آموزشی، مقدماتی و تکمیلی امر به معروف و نهی از منکر را خواهند گذراند، تصریح کرد: طرح یادآوران، گامی برای نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی در میان نسل آینده به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/2700/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول