اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

فراخوان 4000 رزمنده برای یادواره شهدای گردان سیدالشهدا

دبیر کنگره و یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا گفت: برای حضور در یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا، 4 هزار رزمنده گردان حمزه فراخوان می‌شوند.

فراخوان 4000 رزمنده برای یادواره شهدای گردان سیدالشهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ناصر علی نژاد بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا و رزمندگان گردان حمزه سیدالشهدای سه استان مازندران، گلستان و گیلان که با حضور فرمانداران و معاونان شهرستان‌های قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی در قائمشهر برگزار شد تاریخ برگزاری اجلاسیه و یادواره را در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر در 31 مردادماه جاری اعلام کرد.

وی افزود: سند افتخار این گردان قدرتمند و خط شکن تقدیم 314 شهید گلگون کفن، حدود یک‌هزار جانباز و 26 آزاده از مازندران به میهن اسلامی است که بخش اعظم آن از شهرستان قائمشهر است.

علی نژاد اذعان داشت: قرار است برای شرکت همه رزمندگان گردان حمزه سیدالشهدا فراخوانی صادر شود.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس از رزمندگان گردان در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر خبر داد که در روز جمعه راس ساعت 10 صبح افتتاح می‌شود و پس از آن با حضور رزمندگان و خانواده‌های گردان و یگان فعلی حمزه، حرکت نمادینی به سوی مصلای قائمشهر برگزار شود.

دبیر کنگره و یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا در حوزه سرداران گردان از شهید محمدعلی ملک و صادق مکتبی از استان گلستان، شهید سردار خوش سیرت از گیلان و شهیدان سجودی، شیرسوار، بهداشت و باقرزاده از مازندران نام برد.

علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به هزینه سنگین یادواره اشاره کرد و اذعان داشت: بدون تخمین پشتوانه‌ها و کمک‌های مالی، هزینه کار 540 میلیون ریال برآورد شده است.

 وی هزینه اطعام در روز یادواره را 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: همچنین خانواده‌های مدعو به مدت 48 ساعت باید اسکان یابند.

دبیر کنگره و یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا از دیگر برنامه‌های جانبی یادواره را پخش تصویر شهدای حمزه در سال 64 در محور چنگوله که به یاد ماندنی‌ترین دوران گردان با فرماندهی شهید ناصر بهداشت بود بیان کرد و افزود: این یادواره سخنران ندارد و خاطره‌محور است.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول