اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در دانشگاه کردستان

چهارمین یادواره شهدای لیالی قدر کردستان برگزار شد

با برگزاری مراسمی در سنندج، یاد و خاطره شهدای روحانی کردستان، ماموستا سید محمد سیخ‌الاسلام و ماموستا ملا برهان عالی گرامی داشته شد.

چهارمین یادواره شهدای لیالی قدر کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این آئین که ظهر امروز در محل دانشگاه کردستان برگزار شد، نماینده ولی فقیه، استاندار کردستان و جمعی از مسئولان نظامی و اجرایی استان حضور داشتند.

در این مراسم مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور طی سخنانی، این برنامه را در راستای تجلیل از علمای شهید عنوان کرد و گفت: علما با خون و قلم خودشان در راه خدا جانفشانی کردند.

حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب روحانیت را مانع پیشبرد برنامه‌های ناجوانمردانه خود می‌دانند و در راه حذف این بزرگان از هیچ تلاشی، فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه اینگونه حرکات و رفتارها، تأثیری در عزم و اراده پولادین ملت برای حفظ و پاسداری از اسلام نخواهد داشت، اظهار کرد: پیروزی نهایی از آن جبهه حق و شکست حتمی در انتظار دشمنان دین خدا است.

حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی پیرامون شرایط منطقه در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: در حال حاضر مسلمانان بسیاری از کشورهای اسلامی در وضعیت تأسف‌باری قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا جلسات سازش بین رژیم غاصب اسرائیل و برخی گروه‌های سازشکار فلسطینی برگزار شده است که اهداف شومی را دنبال می‌کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: سناریوی صهیونیست‌ها به جان هم انداختن مسلمانان و در نتیجه کاهش تعداد آن‌ها به منظور دستیابی به اهداف خباثت‌بار خود در منطقه است.

حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی با تأکید بر اینکه امسال باید مراسم روز قدس متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود، اظهار کرد: در این روز فریاد انزجار مسلمانان و آزادگان جهان از صهیونیست‌ها، رساتر از قبل به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی با یادآوری فرمایشات پیامبر در خصوص لزوم کمک به مسلمانان در هر نقطه از جهان گفت: روحانیون باید با آرایش و ساماندهی خاصی در راهپیمایی روز جهانی قدس، حاضر شوند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان با اشاره به هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران و استان کردستان، خواستار حضور پرشور و حماسی آن‌ها در این راهپیمایی عظیم شد.

انتهای پیام/79012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول