اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیگیری مسابقات 4 جانبه یادواره شهدای فریدونکنار

مسابقات چهارجانبه یادواره شهدای فریدونکنار با برگزاری دیدارهای تیم‌های صنعت ساری و خونه به خونه و همچنین شهرداری فریدونکنار و شموشک نوشهر در زمین ورزشی آزادی فریدونکنار برگزار شد.

پیگیری مسابقات 4 جانبه یادواره شهدای فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مسابقات چهارجانبه فریدونکنار در نخستین دیدار، صنعت ساری به مصاف تیم نوپای خونه به خونه امیرکلا رفت.

 این دو تیم که چند وقتی است تمرینات خوب و سنگینی را انجام داده بودند در نیمه اول این دیدار بازی چندان جالبی را از خود به نمایش نگذاشتند.

نیمه اول این دیدار، بازی پر برخوردی بود ولی در نیمه دوم این دیدار صنعت ساری تغییراتی در نفرات خود ایجاد کرده تا اینکه در اواسط نیمه دوم این دیدار با درخشش عادل رمضانی بعد از حضورش در زمین موفق شد دروازه تیم خوب خونه به خونه امیرکلا را با یک شوت فنی باز کند تا ساروی‌ها این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابند.

در دومین دیدار، شهرداری فریدونکنار میزبان این رقابت‌ها که با هدایت سید کریم محمدی تیمی جوانی را راهی رقابت‌های لیگ برتر استان مازندران کرده و به عنوان قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها دست یافته است به مصاف تیم فوتبال شموشک نوشهر رفت که این دیدار در طول 90 دقیقه به تساوی دو بر دو رسید تا اینکه در ضربات پنالتی نوشهری‌ها موفق شدند با حساب چهار بر سه از سد میزبان این رقابت‌ها بگذرند.

بنابراین با نتایج بدست آمده در دیدار نهایی تیم‌های صنعت ساری و شموشک نوشهر به مصاف هم خواهند رفت و دو تیم شهرداری فریدونکنار و خونه به خونه امیرکلا دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/2296/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول