اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نمین:

هزینه‌کرد یک میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی نمین

شهردار نمین گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان نمین بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

هزینه‌کرد یک میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی نمین

رستم فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما در قالب پروژه‌های عمرانی موفق شدیم بازگشایی کمربندی خانلی که یکی از خواسته‌ها و مطالبات شهروندان نمینی بود پس از رفع معایب و تملک انجام دهیم که این بازگشایی زمینه تردد راحت و آسان شهروندان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: ‌با اجرای این پروژه و بازگشایی آن رینگ کمربندی خانلی تکمیل و در رفت و آمد شهروندان نیز سهولت بیشتر انجام می‌شود.

فتحی به اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی در سطح شهر و به سرانجام رساندن طرح‌های متعدد اشاره کرد و افزود: آسفالت معابر سایت فندقلو، خیابان شهرک بهداشت و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی‌های سایر معابر از جمله خیابان‌های مفتح و فضل با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان انجام شده است.

این مسئول به پیاده‌روسازی‌های معابر با استفاده از پازل‌های سیمانی زیبا اشاره کرد و ادامه داد: پازل‌ها در مقابل سرما و یخبندان مقاوم بوده و امکان ترمیم آنها نیز به سهولت فراهم می‌آید که برای اجرای این پروژه‌ها نیز 200 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به عملیات جدول‌گذاری معابر خصوصاً در کوچه‌های اصلی شهر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان خاطر نشان کرد: ایستگاه جدید آتش‌نشانی نمین جنب سی.ان.جی امکان دسترسی سریع به جاده ترانزیتی اردبیل ـ آستارا و گردنه حیران را در صورت بروز سوانح و حوادث آتش‌سوزی فراهم می‌آورد.

شهردار نمین در ادامه اضافه کرد: در توسعه فضای سبز، زیباسازی شهر و همچنین افزایش امکانات و زیرساخت‌های فناوری‌های نوین برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و ما در تلاش هستیم شهرداری را به عنوان یک سازمان غیردولتی و سهامی عام معرفی کرده و به کلیه امورات شهر پرداخت داشته باشیم.

فتحی بیان کرد: ما در حوزه خدمات شهری و در بخش‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی تقسیم‌بندی خاصی نداشتیم و سعی نکردیم هیچ یک از این حوزه‌ها را بر دیگری ترجیح دهیم بلکه سعی شد موضوع فرهنگ عمومی مردم برای تمیز نگه داشتن شهر و پرهیز از ریختن زباله برنامه‌های آموزشی و ترغیبی صورت بگیرد.

وی گفت:‌ در این زمینه نصب سطح زباله در هر معبر و خیابان انجام شده و شهرداری باید با توجه به بودجه و اعتبار مالی سالانه خود اقدامات لازم را انجام داده تا در سایه آن بتواند پاسخگوی نیازهای اصلی مردم باشد.

فتحی در مورد تعامل با اعضای شورای شهر یادآور شد: از جهت تعامل با شورای شهر فقط می‌توان گفت که با عملکرد خودمان پاسخی قابل توجه به اعتمادشان دادیم و تاکنون تعامل شهرداری با شورای شهر نمین یک تعامل سازنده و مؤثر بوده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظایف شهردار در شهر و انتظارات مردم در این باره افزود: بر اساس این شرح وظایف اغلب مردم وظیفه شهردار را پرداختن به امورات خدماتی و عمرانی شهر می‌دانند که بنده معتقدم قبل از هر اقدامی شهردار باید درک خود را از مسائل حوزه کاریش بالا برده و در این زمینه بتواند رضایت مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/62006/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول