اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

بسیج سازندگی نقش مهمی در پروژه‌های عمرانی کمیته امداد دارد

مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی نقش مهمی در مشارکت پروژه‌های عمرانی کمیته امداد دارد‌ و کمیته امداد استان اصفهان خواستار این مشارکت و سهم آورده این نهاد است.

بسیج سازندگی نقش مهمی در پروژه‌های عمرانی کمیته امداد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام سوادکوهی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 با موضوع جمع‌بندی عملکرد اردوهای هجرت و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد،اظهار کرد: بسیج همکاری خوبی با سازمان کمیته امداد دارد و مباحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالانه عمل می‌کند.

وی افزود:سال گذشته 6 میلیارد تومان در خصوص بحث مباحث عمرانی کار مشترک صورت گرفت که سه میلیارد از سهم آورده کمک‌های مردمی به کمیته امداد و سه میلیارد تومان از بسیج سازندگی در این راستا هزینه شد.

مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: امسال این رقم بسیج سازندگی تخصیص پیدا نکرد و کمیته امداد این سهم اعتبارات جمع‌آوری شده  مردمی را همچنان نگه داشته داشته است که درخواست داریم این اعتبار اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: در بحث حمل و نقل و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم آذربایجان و نیز هفته احسان و نیکوکاری بسیج همکاری خوبی دارد، چنان‌که اسفند سال گذشته یک و نیم‌ میلیارد تومان را بسیج در هفته احسان و نیکوکاری جمع‌آوری کرد.

انتهای پیام/63012/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول