اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

100 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت 100 پروژه عمرانی در این استان بهره‌برداری می‎شود.

100 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

علی اصغر عنابستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در مدت زمان خدمت یک هزار و 200 روز در سمت استاندار چهارمحال و بختیاری 42 سفر شهرستانی انجام شد که از این میزان 27 سفر در قالب سفر شهرستانی و 15 سفر به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان بود.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 400 ملاقات با مقامات کشوری در تهران و 56 ملاقات نیز با مقامات در استان صورت پذیرفت.

عنابستانی با بیان اینکه از مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سال گذشته تنها 18 درصد به استان اختصاص یافت، گفت: سال گذشته با وجود کمبود اعتبارات بخش عمده پروژه‌ها انجام شد، تاکنون نیز بودجه سال‌جاری به ما ابلاغ نشده است.

وی از افتتاح 100 پروژه عمرانی، آموزشی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی، آموزشی با اعتبار 80 میلیون تومان بهره‌برداری خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری روند حرکت استان به سمت توسعه را پرشتاب دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط بیکاری استان از میزان متوسط کشوری پایین تر است.

وی ادامه داد: متوسط رشد صنعت استان نیز با رشد خوبی صعودی در شتاب است به طوری که در حال حاضر یک هزار و 300 واحد صنعتی و معدنی فعال در استان مشغول به فعالیت است.

عنابستانی با اشاره به اینکه هنوز فرهنگ ارتباط با رسانه در دستگاه‌های استان جا نیفتاده است، ابراز داشت: برخی از مدیران استانی گمان می‎کنند هزینه برای اطلاع رسانی و اعلام عملکرد به شکل رسانه‌ای اتلاف هزینه است و آن را اکثرا از دستور کار خود خارج می‌کنند که در صورتی که دولت موظف به اطلاع رسانی است.

انتهای پیام/68006/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول