اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

برادری و وحدت سرلوحه کابینه دولت جدید باشد

امام جمعه میاندوآب بر ضرورت وجود وحدت و همدلی میان اعضای دولت و سردمداران نظام تأکید کرد.

برادری و وحدت سرلوحه کابینه دولت جدید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی اظهار داشت: وحدت، همدلی و صمیمیت باید مشخصه‌های اعضای کابینه دولت جدید شود، چرا که رمز موفقیت و پیشرفت کشور در سایه اتحاد و همدلی سران قوا و اعضای کابینه دولت آن کشور است.

وی در آغاز خطبه‌های نماز جمعه همه مردان و زنان مسلمان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و افزود: باید با اقتدا به انسان‌های صالح و پاکدامن، در سایه معنویت و تقوا بندگان شایسته‌ای برای خداوند بوده و تلاش کنیم تا اندوخته‌های ماه رمضان را با عمل به دستورات الهی حفظ کنیم و با دوری از گناه زندگی خداپسندانه‌ای را برای خود رقم زنیم.

قهرمانی با اشاره بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان، بر حفظ اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: مطابق آیات شریفه سوره ناس، باید برای در امان ماندن از شر وسوسه‌های شیاطین که مدام در کمین نفس ما هستند به خداوند متعال پناه بریم.

امام جمعه میاندوآب در بخش دوم خطبه‌های خود، به معرفی افراد کابینه دولت جدید اشاره کرد و افزود: از دولتمردان و تمام کسانی که قرار است بر منصب قدرت در کشور بنشینند انتظار می‌رود با شکل‌گیری برادری و صمیمیت بین دولت، مجلس و قوه قضائیه در کشور، در سایه وحدت و همدلی نظام جمهوری اسلامی بتوانند در برابر توطئه‌های معاندان نظام و فشارهای بین‌المللی با قدرت تمام مقاومت کرده و از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی صیانت کنند.

قهرمانی دستیابی بر آرمان‌های نظام اسلامی را در سایه وحدت قوا اعلام و تصریح کرد: تنها در سایه وحدت و همدلی قادر خواهیم بود مشت‌های خود را در برابر زیاده‌خواهان گره کنیم و اجازه تعرض و مداخله بیگانگان را در امورات داخلی خود از آنان سلب کنیم.

وی بر نقش یکایک افراد در این راستا تأکید کرد و افزود: حمایت و تبعیت از نظام ولایی و خط رهبری، حرکت در مسیری است که امام راحل و شهدای انقلاب برای ما ترسیم کرده‌اند که لازمه خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان، حرکت در چنین مسیر است که امید می‌رود دولت جدید با ساختاری متشکل از افراد دلسوز به نظام و کشور، در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام و دستیابی به توسعه و پیشرفت‌های روزافزون ایرانیان در عرصه‌های مختلف با صلابت تمام حرکت کنند.

امام جمعه میاندوآب ضمن آرزوی توفیق برای دولت جدید، ابراز امیدواری کرد: دولت جدید که رویکرد خود را بر تدبیر و امید قرار داده باید به فکر تأمین منافع تمام آحاد مردم بوده و روحیه امید و سر زندگی را در همه آنان پدیدار کند که رمز سر زندگی هر جامعه و پویایی آن در وجود روحیه امید و نشاط در میان افراد آن جامعه است.

قهرمانی در ادامه ضمن اشاره به 26 مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، بر لزوم گرامیداشت جایگاه والای این افراد و پاسداری از آرمان های انقلاب تأکید کرد و افزود: توسعه، پیشرفت و اقتدار ملت ایران مدیون ایثارگری‌های آزادگان سرافراز آن بوده است که لازم است با تکریم آنان از رشادت‌ها و مردانگی‌های آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/61006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول