اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

سیاست‌گذاری‌های رشت در راستای برنامه‌های دولت جدید است

فرماندار رشت گفت: سیاست‌گذاری‌های شهرستان رشت با توجه به برنامه‌های دولت جدید تدوین می‌شود.

سیاست‌گذاری‌های رشت در راستای برنامه‌های دولت جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تغییر و تحول در تمام ادوار وجود داشته و مسئولان باید به تعهد خود عمل کنند.

وی به تدوین سیاست‌گذاری‌های شهرستان رشت با توجه به برنامه‌های دولت جدید اشاره کرد و افزود: مسئولان باید وظیفه خود را با عزت و صلابت انجام دهند و ذلت برای انسان پذیرفتنی نیست.

عظمتی با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم ایران در 24 خرداد امسال، تصریح کرد: خلق حماسه سیاسی بزرگ‌ترین افتخار کشور با مشارکت بسیار خوب مردم رقم خورده است.

فرماندار رشت حضور مردم در پای صندوق‌های رای را پر شور خواند و بیان کرد: رئیس جمهور با اکثریت آرا انتخاب شده و مراسم تنفیذ و تحلیف به شایستگی انجام شده است.

وی به توضیح رئیس جمهور در ارائه کلیات برنامه دولت جدید در مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال انتخاب وزرای پیشنهادی دولت جدید هستند.

عظمتی در ادامه با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شاهد اسارت مردم در مناطق جنوب و غرب کشور از قبل از آغاز دوران دفاع مقدس بودیم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس شدیدترین شکنجه‌ها را در اردوگاه‌های عراقی تحمل کردند و بسیاری به شهادت رسیدند.

فرماندار رشت برخورداری از نظام اسلامی را به برکت وجود شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا لحظه‌ای در دفاع از کیان اسلامی غفلت نکردند و ایستادگی ایثارگران پیروزی‌های بزرگ برای کشور در جهان به ارمغان آورده است.

وی عملکرد ملت ایران را هر سال بهتر از گذشته خواند و اظهار کرد: مردم ایران در تمام روزهای سرنوشت‌ساز در صحنه حاضر هستند.

عظمتی با بیان اینکه مردم ایران وظیفه و تکلیف خود را به درستی انجام می‌دهند، تصریح کرد: مردم در کنار انقلاب، مقام معظم رهبری و مدیران هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

فرماندار رشت به هفته دولت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و شهادت رجایی و باهنر در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

وی از افتتاح پروژه‌های مختلف در هفته دولت امسال در شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: عملکرد یک سال گذشته دستگاه‌ها در هفته دولت نشان داده می‌شود تا مردم نسبت به مسئولان و نظام مقدس اسلامی امیدوارتر شوند.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول