اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

دولت یازدهم گام‌های بیشتری در بخش بهداشت بردارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دولت نهم و دهم فعالیت‌های زیادی در بخش بهداشت و درمان انجام داده و امیدواریم در دولت تدبیر و امید گام‌های بیشتری برداشته شود.

دولت یازدهم گام‌های بیشتری در بخش بهداشت بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، فریدون افضلی امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه و مرکز بهداشت این شهرستان اظهار داشت: سلامتی یکی از مؤلفه‌های مورد تاکید دین اسلام و مسئله بهداشت از ارکان مسائل اعتقادی و مذهبی جامعه و کشور است.

وی افزود: فعالیت‌های بهداشتی زیادی در منطقه منوجان انجام شده که یکی از آن فعالیت‌ها در شهرستان ساخت بیمارستان 24 تختخوابی است که تمام تجهیزات آن آماده و طی مدت یک ماه آینده با تمام توان و کارکنان ارائه خدمت می‌کند.

افضلی با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان شاهد شکوفایی بهداشت و درمان در منوجان هستیم، بیان داشت: دولت نهم و دهم فعالیت‌های زیادی در بخش بهداشت و درمان انجام داده که امیدواریم در دولت تدبیر و امید گام‌های بیشتری برداشته شود.

جهانگیر تشکری فرماندار منوجان گفت: در نظام اسلامی نگاه به مسئولیت‌ها خدمتگزاری و انجام تکلیف است و یک آزمون و امتحان برای مسئولان به حساب می‌آید.

وی افزود: دو نعمت که یک انسان باید قدردان آن باشد، امنیت و سلامت است و وظیفه حاکمیت است که آنها را تامین کند.

فرماندار منوجان عنوان کرد: باید در بحث بهداشت تدابیری همچون تجربه و خدمات در حد مطلوب، فرهنگ و نگرش افراد، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نحوه مدیریت و نحوه برخورد کارکنان با ارباب‌رجوع مد نظر قرار گیرد.

در این آیین دادخدا صادقی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان منوجان معرفی و از خدمات علی‌اصغر خیرخواه سرپرست سابق این شبکه تجلیل شد.

انتهای پیام/80006/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول