اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی قزوین نوید داد

بهبود فضای کسب و کار در دولت روحانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار از جمله شعارهای دولت یازدهم است، گفت: تحقق این هدف مشکلات اشتغال را به خوبی در کشور برطرف می‌کند.

بهبود فضای کسب و کار در دولت روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا کشاورز قاسمی در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد که امروز در سالن اجتماعات نمایشگاه‌ دایمی بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دولت یازدهم با رویکرد و شعار جدید بهبود فضای کسب و کار در کشور وارد عرصه شده است و با تحقق این شعار اعضای کابینه خود را آرایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم فضای کسب و کار را با توجه به محدودیت‌های درونی و بیرونی در کشور بهبود می‌دهد، ابراز داشت: با تحقق این امر مشکلات واحدهای تولیدی کاهش و سرمایه‌گذاران گرایش بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیدا می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با اشاره به اینکه دولت یازدهم توسعه تولید در کشور و حرکت کردن در این مسیر را محور اقدامات خود قرار داده است، اذعان داشت: با تحقق این اقدام تولیدکنندگان با انگیزه بهتری تولیدشان را ارتقا می‌دهند و همین امر موجب افزایش اشتغال و رونق وضعیت اقتصادی کشور می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دولت نهم و دهم با شرایط محدودیت‌های داخلی و خارجی در راستای توسعه واحدی صنعتی تلاش مضاعفی کرده است، ابراز داشت: از زحمات این دولت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کشاورز با اشاره به اینکه بخش خصوصی در گذشته کمتر به مشارکت گرفته شده است، اظهار داشت: در فضای جدید دولت یازدهم مسئولان مشارکت با بخش خصوصی را ارتقا دهند تا تولید کالای با کیفیت، سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اقتصاد کشور رونق چشم‌گیری یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین ابراز داشت: باید با همدلی و همکاری در برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی کمک کرد تا رتبه ایران در رده‌بندی فضای کسب و کار در دنیا به نحو مطلوبی ارتقا یابد.

این مسئول خواستار شد: سهمیه استان قزوین با توجه به حجم گسترده و با کیفیت محصولات تولیدکنندگان این استان برای انتخاب واحدهای ملی ارتقا یابد.

معرفی محصولات به مصرف‌کنندگان در نمایشگاه استاندارد

وی به تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: برپایی نخستین نمایشگاه کالای استاندارد بیانگر حرکت هوشمندانه مدیران استان قزوین است که توانسته‌اند این نمایشگاه را با توجه به این شرایط راه‌اندازی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با بیان اینکه مدیران استان قزوین با شرایط تحریم‌های اقتصادی کشور عوامل داخلی و خارجی را رصد می‌کنند تا بتوانند بسترهای مناسبی را برای رقابت تولیدکنندگان فراهم کنند، بیان کرد: برپایی این نمایشگاه از جمله این اقدامات است.

این مسئول با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه کالای استاندارد فرصت مناسبی برای معرفی محصولات به مصرف‌کنندگان است، یادآور شد: تولیدکنندگان با انجام این اقدام فروش محصولاتشان را در بازارهای داخلی ارتقا می‌دهند.

افزایش حمایت مسئولان از واحدهای صنعتی

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان با تولید کالاهای با کیفیت و استاندارد می‌توانند راحت‌تر در بازارهای داخلی و بین‌المللی رقابت کنند، اذعان داشت: مسئولان مربوط باید با حمایت کردن از آنان بسترهای مناسب تحقق این هدف را فراهم کنند تا تولیدکنندگان با احساس آرامش بیشتری در این مسیر گام بردارند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین آموزش مدیران عامل به صورت الکترونیکی را از جمله اقدامات این اتاق برای تولید کالای با کیفیت در واحدهای صنعتی عنوان کرد.

کشاورز با اشاره به اینکه اعطای نشان استاندارد کالای با کیفیت به واحدهای صنعتی در مدت زمان بیشتری صورت می‌گرفت، بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته مدت زمان اعطای این نشان کاهش یافت.

وی اذعان داشت: در راستای رضایت بیشتر تولیدکنندگان باید اعطای نشان استاندارد کالای با کیفیت به واحدهای صنعتی به کوتاه‌ترین زمان حداقل یک‌سال کاهش یابد.

انتهای پیام/77009/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول