اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر کاریابی‌های وزارت تعاون:

740 مرکز کاریابی غیردولتی در کشور فعال است

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 740 مرکز کاریابی غیردولتی در کشور فعال است که از این تعداد 22 کاریابی در استان کرمان قرار دارد.

740 مرکز کاریابی غیردولتی در کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، خلیل صادقی‌نیا عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کاریابی‌های غیردولتی کرمان از صدور کارت اعتباری مهارت‌آموزی و شغل‌یابی برای جویندگان کار خبر داد و اظهار داشت: با صدور این کارت‌های اعتباری یک بانک اطلاعاتی جامع از افراد جویای کار و شاغل کشور تهیه می‌شود.

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با این کار ضمن ساماندهی فضای آموزش کسب و کار، بسیاری از هزینه‌های کاریابی کاهش یافته و سوابق کاری افراد نیز در این بانک اطلاعاتی ثبت می‌شود.

صادقی‌نیا با اشاره به ایجاد شبکه ملی بازار کار در اینترنت گفت: هم‌اکنون تمام کاریابی‌های غیردولتی کشور به این شبکه متصل هستند و در واقع این شبکه زیرساخت طرح صدور کارت‌های اعتباری هوشمند مهارت‌آموزی و شغل‌یابی را ایجاد می‌کند.

وی از پیگیری انتقال سوابق بیمه‌ای ایرانیان انتقال یافته به خارج از کشور و صدور کارنامه شغلی برای این افراد خبر داد و بیان داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی و کانون انجمن کاریابی‌های غیردولتی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد می‌توانند به شکل ویژه از خدمات کاریابی‌های غیردولتی کشور بهره ببرند.

این مسئول از فعالیت 740 مرکز کاریابی غیردولتی در کشور خبر داد و اذعان داشت: از این تعداد 22 کاریابی در استان کرمان قرار دارد که هشت کاریابی در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌ها فعال هستند.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول