اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین:

عملیات عمرانی آماده‌سازی پونک قزوین امسال به اتمام می‌رسد

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ادامه عملیات عمرانی پروژه آماده‌سازی پونک در سال ‌جاری با اعتبار 2 میلیارد تومان آغاز شده است که امسال عملیات عمرانی آماده‌سازی پونک به طور کامل به اتمام می‌رسد.

عملیات عمرانی آماده‌سازی پونک قزوین امسال به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین، ناصر گنجی با بیان اینکه پروژه آماده‎سازی پونک با هدف بهبود عبور و مرور شهری و رفاه ساکنان در حال اجراست، اظهار داشت: این پروژه به دلیل گستردگی کار هر ساله قسمتی از  این ناحیه آماده‎سازی می‎شود که طبق برنامه‌ریزی آماده‌سازی پونک به طور کامل امسال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال دو میلیارد تومان اعتبار برای آماده‌سازی پونک پیش‌بینی شده است، افزود: با اتمام عملیات عمرانی آماده‌سازی پونک و آسفالت پونک، عملیات عمرانی آسفالت پیاده‌روهای خاکی پونک آغاز می‌شود.

گنجی با بیان اینکه امسال آماده‌سازی پونک طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی دو پیمانکار انجام می‌شود، عنوان کرد: پیمانکار اول بخش خصوصی است که در واقع مجموعه کوچه‌های باقی مانده پونک و منطقه آبگیلک و بخش مدیران را به اتمام می‌رساند و پیمانکار دوم سازمان عمران شهرداری قزوین است که کوچه‌ها و خیابان‌های که آماده‌سازی می‌شوند را آسفالت می‌کند.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول