اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 7 عنوان پروژه

زیرساخت‌های عمرانی روستاهای جنوب تهران توسعه یافت

قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی روستاهای این منطقه که در حریم شهر تهران واقع شده‌اند، خبر داد.

زیرساخت‌های عمرانی روستاهای جنوب تهران توسعه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از نواحی هفت‌گانه این منطقه در محدوده حریم شهر تهران قرار گرفته است و دارای 30 نقطه جمعیتی است، گفت: با اجرای پروژه‌های راهسازی، روکش آسفالت، نهرسازی، همسطح سازی دریچه و احداث بوستان، سرویس بهداشتی و سوله ورزشی زیرساخت‌های عمرانی روستاهای این منطقه توسعه یافت.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه ساکنین محدوده حریم شهر تهران نیز حق استفاده از امکانات و خدمات شهری را دارند، خاطرنشان کرد: احداث 3 هزار و 650 مترمربع بوستان و فضای سبز در ورودی روستاهای قمی‌آباد و محمودآباد علاوه بر تامین امکانات تفریحی و ورزشی برای ساکنان موجب زیبایی سیمای عمومی آن محل نیز شده است.

وی به استقبال گسترده از سوله‌های ورزشی احداث شده در روستاهای قاسم‌آباد و عباس‌آباد علاقمند اشاره کرد و افزود: ساخت سرویس بهداشتی سوله ورزشی قاسم‌آباد و زیرسازی و آسفالت مسیرهای دسترسی به سوله‌های ورزشی مذکور از دیگر پروژه‌های عمرانی انجام شده در محدوده روستاهای جنوب تهران بوده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران در ادامه تصریح کرد:‌ پس از بررسی کارشناسان و برآورد نیازهای عمرانی، 3 هزار تن آسفالت و 3 هزار و 100 متر نهرسازی از ابتدای سال 92 در سطح روستاهای این منطقه انجام شده است که همچنان در صورت نیاز عملیات بهسازی معابر ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 تهران در حریم شهر تهران واقع شده که ارائه خدمات امورشهری، ترافیکی،‌ عمرانی و اجتماعی به صورت مستمر از سوی مدیریت شهری در روستاهای تحت پوشش نظیر قاسم‌آباد، گل تپه، قلعه‌نو، عباس آباد علاقمند، اسلام آباد، غنی‌آباد، کریم‌آباد، زمان‌آباد، مقیم‌آباد، چالطرخان و... انجام می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول