اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار یزد در بازدید از فارس:

خبرنگاران موتور محرکه فعالیت‌های عمرانی هستند

معاون عمرانی استاندار یزد گفت: خبرنگاران و پیگیری‌های آنها در مورد پروژه‌های عمرانی، در واقع موتور محرکه‌ای برای پیشرفت‌های عمرانی استان محسوب می‌شوند.

خبرنگاران موتور محرکه فعالیت‌های عمرانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حیدر نوروزی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان یزد اظهار داشت: هنگامی که خبرنگاران، میزان پیشرفت و وضعیت پروژه‌های عمرانی را پیگیری می‌کنند، در واقع برای مسئولان رغبت و انگیزه ایجاد می‌کنند.

وی افزود: مسئول هنگامی که می‌داند باید به خبرنگاران و مردم پاسخگو باشد، با دقت و سرعت بیشتری امور را پیگیری می‌کند و این همان انگیزه‌ای است که خبرنگاران در میان مسئولان ایجاد می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های رسمی و ارزشی کشور به شمار می‌رود، افزود: خوشبختانه سرپرست و خبرنگاران این رسانه در استان نیز از نیروهای ارزشی و متعهد هستند و اطلاع‌رسانی مطلوبی از وقایع استان داشته‌اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس عنوان کرد: 70 ماه است که در خدمت خبرنگاران استان یزد هستم و از بودن در کنار آنها خاطرات خوشی به یادگار مانده است.

سید عبدالمجید قائم‌محمدی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در استان یزد همواره نیروهای همراه و پای کاری داشته و در وقایع مهمی نظیر انتخابات و ... یکی از بهترین پوشش‌های خبری را داده است.

در این بازدید، از سرپرست خبرگزاری فارس با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول